kung fu panda
Redaktør: Moderators
kung fu panda
hey.. jeg søger denne film.. det gør sq ikk noget hvis det er rapidshare links.. men jeg ka se at den er ude i dvdrip, så derfor skal det være dvdrip..
har bl.a. fundet denne titel: "Kung.Fu.Panda[2008]DVD-RIP[Eng]-aXXo".. men de eneste links jeg ka finde, som ikke er torrent, er til "Kung.Fu.Panda.TS.XVID-mVs"..
på forhånd tak..
har bl.a. fundet denne titel: "Kung.Fu.Panda[2008]DVD-RIP[Eng]-aXXo".. men de eneste links jeg ka finde, som ikke er torrent, er til "Kung.Fu.Panda.TS.XVID-mVs"..
på forhånd tak..
Der er nok bare Googlet på Kung Fu Panda TS Crap DVDR... (Nederen at tagge som DVDR, hvis source er TS, (og endda ikke engang TC)
aXXos craptorrent-naming shit er garanteret bare den førnævnte DVDR, der er lavet til XViD...
Godt nok gør jeg ikke i det mere, men lidt faglig stolthed har man vel stadig, og det der gør bare ondt at se...
aXXos craptorrent-naming shit er garanteret bare den førnævnte DVDR, der er lavet til XViD...
Godt nok gør jeg ikke i det mere, men lidt faglig stolthed har man vel stadig, og det der gør bare ondt at se...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Der er også denne ude:
Kung.Fu.Panda.DANiSH.SCREENER.READNFO.XViD-SmokeyMcPot
Kung.Fu.Panda.DANiSH.SCREENER.READNFO.XViD-SmokeyMcPot
Language............: Danish │
│ Size................: 50 x 15 MB │
│ Source..............: Kung.Fu.Panda.FINAL.PROPER.SCREENER.XviD-Slapi │
│ Resolution..........: 576x432 │
│ Bitrate.............: 892 kb/s │
│ Audio...............: 173 kb/s │
│ Subs................: N/A │
│ Imdb................: http://www.imdb.com/title/tt0441773/ │
│ │
│ ┌────┐ │
├──┤plot├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ └────┘ │
│ │
│ ┌────┐ │
├──┤note├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ └────┘ │
│ │
│ Lyden er fra vores CAM rls. │
│
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?