L ron harald sang

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

L ron harald sang

Indlæg af Goddie550 »

Jeg hørte for ikke så lang tid siden en sang hvor L Ron Harald var med i , han og nogle andre sang om sønderjylland , og noget med "vi sprøjter kuglerne med kevlar", eller noget i den stil. Kan simpelthen ikke finde den sang. Det skal lige siges at det ikke kun var L Ron Harald som var med i den. I sangen synger de om Sønderjylland og at man "ikke skal fucke med dem" stilen. Håber det var info nok til at der måske er en der kan genkende sangen :) .
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
ggdag

Indlæg af ggdag »

kunne det være denne:

L. Ron. Harald - De 9 På Fri Fod.

http://www.youtube.com/watch?v=edRz8XCAGtw

nummeret er taget fra det nye L ron Harald album fra 2008 Maximal Rowdyness
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

sweet, tusind tak ! , jeg har sku albummet liggende , så der behøver ikke uppes :D tusind tak !! sweet nummer !! meeeeen !!! :
Nu hvor jeg lige hørte nummeret igennem, så lyder det ikke som den .. fordi L Ron Harald lagde ikke ud i starten, han synger først i næsten slutningen af sangen.. men den anden er sku også sweet.
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

sangen hedder noget med synnebronx :) , hvis du har den :D så send da lige :D , det skal lige pointeres det er IKKE den oprindelige version. Clemens synger med i den!!!.. tror faktisk ikke den oprindeligt er udgivet.. men det er ikke den version hvor Jeppe Rapp synger med!

edit: L ron harald siger noget med don l harald i sangen.. hvis det kan hjælpe
Goddie550

Indlæg af Goddie550 »

Den hed sønderbronxpunk og lå på Tabu Recz albummet :) . I skal have stor tak for jeres hjælp :) , tak fordi i forsøgte.
Besvar