Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har brugt de sidste fire timer på at skrive en artikel til næste nummer af et motorsportssite og finde, sortere og beskære billeder. Jeg kan slet ikke ramme tasterne længere.

Men jeg smider da lige dette bilede op som teaser på mit hårde arbejde.

...

Billede
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Nice dyt 3dotz :) Er personligt igang med at lave billeder færdig til næste nummer af Frank (Ungommens Røde Kors medlemsblad) Skal nok blive godt :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Er næsten færdig med at fejre alle studenterfester og kan se tilbage på en kick-ass dimissionsfest!
Jeg kan sågar prale af at jeg også fik et legat!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tillykke med legatet :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

QrazyLeg skrev:Tillykke med legatet :)
mane tak! :D
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Skal på Roskilde alligevel i år !!! :lol:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Mit one.com webhotel er på lidt over 2 år steget fra 500 mb plads til 3 Gb plads i forbindelse med, at man nu kan publicere fotoalbums på ens webhotel.

Det uden merpris, så jeg giver stadig kun 11.25 om måneden for dette.

...
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

Første dag som elev i Marcus Viborg . :D
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hvem er ham Marcus Viborg, og hvad laver man som elev oppe i ham..? :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

TheJackal skrev:Hvem er ham Marcus Viborg, og hvad laver man som elev oppe i ham..? :D
http://www.marcus.dk/component/option,c ... Itemid,83/

:)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Rigtig fed lille kæde.
BØH
wlt
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

3dotz skrev:Mit one.com webhotel er på lidt over 2 år steget fra 500 mb plads til 3 Gb plads i forbindelse med, at man nu kan publicere fotoalbums på ens webhotel.

Det uden merpris, så jeg giver stadig kun 11.25 om måneden for dette.

...
Ja ganske rigitigt (tjekket lige op på det, efter jeg læste det her)

tak for oplysningen...
the sound won't listen!
Pil-babz

Indlæg af Pil-babz »

TheJackal skrev:Hvem er ham Marcus Viborg, og hvad laver man som elev oppe i ham..? :D
;) stram lille fætter .

- Og ja, kun fantasien sætter grænser ! :D

Goafreak
Jep ! :)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Glæder mig over at se BT lave endnu en brøler, det ser ud som om artiklen her er færdig, og klar til siden ;)

http://img75.imageshack.us/img75/4170/fejllc7.jpg
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Weekend i morgen. Og jeg skal cykle på arbejde for første gang. De 7 km burde kunne klares rimeligt hurtigt. Har bare været for doven til at få lavet min cykel. Også selvom jeg ikke hverken har skulle fragte den til eller fra værkstedet.. eller betale for det for den sags skyld. Det har bare været mere behageligt at slappe af i bilen med twance i mine ører end sidde på cyklen og træde i pedalerne. Med twance i mine ører :P
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

I anledning af 25 årsjubilæum hos en af cheferne hos S-tog var der rundstykker, basser og kildevand her til morgen.

...
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

I sommerhus hele weekenden... :D
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Vejret er super dejligt på Roskilde i år. Folk er glade, fik 2 rammer Royal stærk øl + 2 flasker store Jägermeister, og 1 flaske vodka + tequila... Og så tog vi lige ud til Air Liquid i Taastrup og hentede 10 kg. Tør-is. Så er festival'en reddet :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Konen tabte en gryde ned i det glaskeramiske komfur i går aftes. Med tårer i øjnene ringede hun og fortalte mig, at der ikke villle være sovs og kartofler til den flæskesteg hun var ved at lave.

Den glaskeramiske plade er gået i stykker og kortsluttede momentant lejligheden, så HPFI relæet skulle slås til.

Der var dog sovs og kartofler, da jeg kom hjem. De var bare lidt køligere, men de var færdigkogte/kogt op.

Hvor vil jeg så hen med denne introduktion, der får mig til at lyde som en del af en Morten Korch film.

Jo jeg ringede til mit forsikringsselskab. Blev sat til at undersøge modelnummer og hvad det ville koste at skifte den glaskeramiske plade ud. Det har taget ca. en time med åndsvage opringninger, men så blev jeg ringet op.

15 minutter efter jeg havde snakket med forsikringsselskabet blev jeg ringet op. De ville betale for en ny kogeplade (dog ikke arbejdslønnen), men da min ovn i forvejen har drillet i mere end et års tid spurgte jeg om det ikke villle være nemmere at kigge efter et nyt komfur.

Dermed skulle jeg ikke betale et par tusinde i arbejdsløn. Jeg kan få nyt komfur og hvis jeg finder et godt tilbud, så tjener jeg lidt på det. Pengene bliver sat direkte ind på min konto og det har næsten ikke taget noget tid.

Endelig får jeg noget ud af forsikringen.

...
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Det var super heldigt 3dotz :D

@ amh: pas på med tøris. det er næsten -80 grader Celcius. -78.5 for at være helt præcis. Desuden holder det ikke ret længe. Det fordamper ret hurtigt. Jeg har lige læst en advarsel der siger at man IKKE skal indgå berøring med bar hud. Så pas på du ikke får forfrysninger i sommervarmen.

Men derudover vil jeg glæde mig over at der ikke er 7 men derimod cirka 10 km til arbejdet herfra, og at jeg fik kæmpet mig op på cyklen i morges! skiftende op ad bakke og ned ad bakke. Små og store hældninger. Så nåede jeg alligevel på arbejde i tiden 29.58.43. Jeg havde en estimeret tid på 30 minutter, så det må jo siges at være rimeligt præcist :P

Turen hjem tog så 34.01.23. For jeg havde selvfølgelig modvind HELE vejen!

Men jeg er glad for at jeg har kunne klare det med en gennemsnitsfart på cirka 20 km/t.
Besvar