Ja, det er det sgu.amh skrev:Tillykke! Det er sgu' gået stærkt hva?Mikkel skrev:Er sgu blevet forlovet!
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Hvordan kan du slippe afsted med at give konen en støvsuger?3dotz skrev:Givet konen en Dyson støvsuger i fødselsdagsgave, og fik 19 hundrede kroners rabat på et Gorenje komfur, som står på nettet hos Punkt 1 til 5999, men som jeg har fået til 4100.-
Heldigt de ikke havde det komfur til 3499.- som de havde i avisen i sidste uge længere. Det her komfur har to dobbelte kogezoner, en masse ovnprogrammer, et større ovnrum og er stadig energiklasse A.
Eneste anke er, at det først leveres og monteres på onsdag.
...
Yiks! Tre år til jeg ønsker mit et nyt kølefryseskab :s3dotz skrev:Hun ønskede sig en
Sådan er det at blive ældre. Når man er 20 er sprut en ønsketing. Når man er 30 er det hårde hvidevarer.
...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Er så småt ved at være klar til Ibiza på søndag.
Sidder og kigger på hvilke DJs jeg skal ned og fange, og listen bliver federe og federe hehe:
Søndag står den bl.a. på:
Steve Lawler
James Zabiela
Tom Novy
Layo and Bushwacka
og mange flere.
Mandag står den på Cocoon med:
Sven Väth
Dubfire
Ricardo Villalobos
Tirsdag:
Carl Cox
John Digweed
Yousef
Onsdag:
Aftensmad på Pacha og nogle timer med Erik Morillo og derefter til meganite på Privilege med bl.a. Mauro Picotto og Adam Beyer
Torsdag står på afslapning om dagen, og om aftenen sejler vi ud og ser sol nedgangen på vores lille 48 fods Sunseeker - http://www.superhawkmarine.com/_wp_gene ... a1b5bc.png
Resten af ugen har jeg ikke taget stilling til endnu hehe - men søndag står den dog på Judge Jules og Eddie Halliwell på Eden
Fuck jeg glæder mig til at komme ned i villaén på søndag
Sidder og kigger på hvilke DJs jeg skal ned og fange, og listen bliver federe og federe hehe:
Steve Lawler
James Zabiela
Tom Novy
Layo and Bushwacka
og mange flere.
Sven Väth
Dubfire
Ricardo Villalobos
Tirsdag:
Carl Cox
John Digweed
Yousef
Onsdag:
Aftensmad på Pacha og nogle timer med Erik Morillo og derefter til meganite på Privilege med bl.a. Mauro Picotto og Adam Beyer
Torsdag står på afslapning om dagen, og om aftenen sejler vi ud og ser sol nedgangen på vores lille 48 fods Sunseeker - http://www.superhawkmarine.com/_wp_gene ... a1b5bc.png
Resten af ugen har jeg ikke taget stilling til endnu hehe - men søndag står den dog på Judge Jules og Eddie Halliwell på Eden
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Haha du vinder en omgang salmonella første dag Mail-mus... det eneste du kommer til at se er MC Kumme !!DjMail skrev:Er så småt ved at være klar til Ibiza på søndag.
Steve Lawler
James Zabiela
Tom Novy
Layo and Bushwacka
og mange flere.
Sven Väth
Dubfire
Ricardo Villalobos
Tirsdag:
Carl Cox
John Digweed
Yousef
Onsdag:
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Fairground
- CA Party Freak
Har set alle tre indenfor det sidste år så savner dem ikke endnu.. Kan jo være jeg smutter ned til øen senere på sommeren... ligenu bliver jeg bare nød til at arbejde lidt!DjMail skrev:Hehe når jeg tænker på alle de navne jeg vælger fra, så synes jeg næsten det er synd at du ikke skal med fair.
Armin, markus, tiesto osv
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Fairground
- CA Party Freak
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Lige fået sat nye ram i arbejdscomputeren. Og så har jeg påtaget mig den hårde opgave at teste en af vores nye gps systemer fra Garmin
Bliver sjovt, når jeg skal have den til at vise at jeg kører rundt i en tank på kortet 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Klam telefon... Min roommate fik købt et par stykker a 16 GB modellen i dag. Både på nettet i morges tidligt og så i butikken. Never fucking ever om jeg er misundelig.
Griner stadig højt af Telias elendige systemer, der brød sammen.
Griner stadig højt af Telias elendige systemer, der brød sammen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
bukkebrusen
- Captain
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Har lige bestået min teoriprøve til MC med 3 fejl. Det var rar. Og køreprøven er næsten sikker 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game