har set til nogle af de technofester jeg kommer til at der er nogen som render rundet med en kæde med en masse gøgl på og en sut som vedhæng, ser ret flabet ud
techno sut
Redaktør: Moderators
techno sut
hey alle...
har set til nogle af de technofester jeg kommer til at der er nogen som render rundet med en kæde med en masse gøgl på og en sut som vedhæng, ser ret flabet ud
nogen der ved hvor de kanb anskaffes henne?
-
bukkebrusen
- Captain
Det kan du ha' ret i man får, men det er forskelligt på folk. Men ved da selv jeg har haft den lyst da jeg tog E. Heldigvis clean på 5år nu, simpelthen for nemt at få stoffer i vestjylland..DJ LAU skrev:Er det ikke noget med at man har de der sutter med, fordi man får lyst til at bide eller sutte på noget når man har taget ecstasy, synes jeg bare at jeg hørte, men kan godt være det var en røver.
He who dies with honor is a dead man!
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Lyder som en plan, men jeg gad godt vide hvordan fanden man fylder det i sutten???Dante skrev:Hvis du knuser XTC og blander det med GHB (fantasy) kan man hælde det i sutten og lave et hul med en nål, så er der drugs ad libitum, som altid kommer igennem døren.mt^1 skrev:tjener den sut ik' en andet mål end at være flabet? det må der da være nogen der tør og stå frem og fortælle om..
Jeg har selv 3 unger der alle har haft/bruger sut, og netop sutter er bedre sat sammen end selv den dyreste rum-raket!
Man kan ikke skille dem ad, og hvis det alligevel er lykkedes, så dur den ikke mere (som sut anyway).
Show me
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
det hersker der vist ingen tvivl om, heldigvis er det også et ret outdated fænomen som begrænser sig til psy trance fester og jylland.pono skrev:man ligner da en klovn med alt det "gejl"
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Så gerne hr.Plys - det nye kuld skrev:Lyder som en plan, men jeg gad godt vide hvordan fanden man fylder det i sutten???Dante skrev:Hvis du knuser XTC og blander det med GHB (fantasy) kan man hælde det i sutten og lave et hul med en nål, så er der drugs ad libitum, som altid kommer igennem døren.mt^1 skrev:tjener den sut ik' en andet mål end at være flabet? det må der da være nogen der tør og stå frem og fortælle om..
Jeg har selv 3 unger der alle har haft/bruger sut, og netop sutter er bedre sat sammen end selv den dyreste rum-raket!
Man kan ikke skille dem ad, og hvis det alligevel er lykkedes, så dur den ikke mere (som sut anyway).
Show me
http://www.pedihealth.fi/en/02_products/1182.html