Nogen der ligger inde med ovenstående og et serial der virker :)
SP2 går nok også :)
topic rette / frz
Windows XP DK SP? 64-bit
Redaktør: Moderators
Windows XP DK SP? 64-bit
Senest rettet af FrZ 23 jul 2008, 17:26, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Kommer der en sp3 til 64bit udgaven? Eller har den bare intet med 32-bit udgaven at gøre, så det er ikke sammenlignelige versions numre?DoMiNaToR skrev:SP3 og serial kommer nok til at knibe da sp3 til x64 ikke er ude endnu, og serial har jeg kun orginalt, men du kan da godt få en kopi af skiven
Men nu når jeg får 4 gb ram, og en 64bit kerne - så ville det da være dumt ikke at udnytte (holder mig stadig langt fra Vista lidt endnu).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det vil jeg da næsten tro, men den har intet med den "almindelige" xp sp3FrZ skrev:Kommer der en sp3 til 64bit udgaven? Eller har den bare intet med 32-bit udgaven at gøre, så det er ikke sammenlignelige versions numre?
Jeg er ganske godt tilfreds med mit system, men hvis du har meget specielle hardware komponenter kan du rende i problemer med x64 drivers til dem, men ellers køre stort set alt på denFrZ skrev:Men nu når jeg får 4 gb ram, og en 64bit kerne - så ville det da være dumt ikke at udnytte (holder mig stadig langt fra Vista lidt endnu).
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

Tja, det enste det kunne være (som jeg har forstået det) er vel grafikkortet - og i flg. nVidia selv så er der 64bit drivere: http://www.nvidia.com/object/winxp64_175.16_whql.htmlDoMiNaToR skrev:Det vil jeg da næsten tro, men den har intet med den "almindelige" xp sp3FrZ skrev:Kommer der en sp3 til 64bit udgaven? Eller har den bare intet med 32-bit udgaven at gøre, så det er ikke sammenlignelige versions numre?
Jeg er ganske godt tilfreds med mit system, men hvis du har meget specielle hardware komponenter kan du rende i problemer med x64 drivers til dem, men ellers køre stort set alt på denFrZ skrev:Men nu når jeg får 4 gb ram, og en 64bit kerne - så ville det da være dumt ikke at udnytte (holder mig stadig langt fra Vista lidt endnu).
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Alle steder jeg har læst læser 32-bit xp rammen som 3,12 GB hvis der er mere end 3 GB i - derfor. Der var også en tråd herinde om det tidligere.UnitedPublic skrev:Jeg mener da at 4GB er grænsen for 32 bit systemet, så hvorfor skifte til 64 bit når du ikke har MERE end 4GB?
64 bit kernen kan du jo alligevel ikke udnytte med mindre programmerne er skrevet til og det er de færreste vel endnu???
Derudover synes jeg at have erfaret via google, at 64 bit kører langt hurtigere...