Messenger kan ikke logge på før den er opdateret?!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Så er den gal igen! Jeg kører (kørte) med version 7.5 af Messenger. Så her til aften prøver jeg og logge på, men får denne fejl: 81000395 Error - Service Temporarily Unavailable

You see this error, when trying to sign-in, using Windows Live Messenger 9, or 9 Beta. We noticed it may also happen when you are already logged in."

Problemet er bare jeg ikke kører den version! Jeg kørte med goe gamle 7.5 versionen...... Er der andre som har været ude for det? og hvad gør man, hvis man IKKE vil opdaterer til LIVE ?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Et ord: DIGSBY !!!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Et ord: DIGSBY !!!
Det ser super lækkert ud, glæder mig til at fyre det af på min nye maskine til den tid :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Jeg ville ellers nok have sagt Trillian, men det digsby ser da også meget fint ud.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg har brugt det et par måneder nu, og jeg kan varmt anbefale det. Alene det man også kan knytte det sammen med sin Facebook, gør det endnu mere lækkert. Skifter aldrig tilbage til Messenger-klienten.
nco\\ CHART ATTACK 1999
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Jeg har brugt det et par måneder nu, og jeg kan varmt anbefale det. Alene det man også kan knytte det sammen med sin Facebook, gør det endnu mere lækkert. Skifter aldrig tilbage til Messenger-klienten.
Men det sluger lidt meget RAM, dog kan jeg se på deres to-do liste, at det er næste punkt på agendaen :)
DIGSBY skrev:When the last build was pushed we decided that it was time to buckle down and get to work on the optimizations we’ve been promising! The goal was to significantly lowering RAM usage and also to improve the responsiveness of the GUI. Many people have reported that Digsby is taking 70MB - 110MB during normal use. If you leave Digsby running for several days without restarting, the memory leaks caused RAM usage to climb to 150MB+ on some systems. That is completely unacceptable by our standards!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

http://www.miranda-im.org/ <-- thats all you need :wink:

Lækker letvægts klient, hvor man selv bestemmer hvor avanceret den skal være, og der findes tonsvis af plugins, hvis man har specielle krav til den, super lækkert.

Jeg har aldrig brugt msn, men skiftede direkte til denne da folk begyndte at skifte over fra icq til msn, så slap jeg nemlig for at køre 2 klienter på min pc :wink:

Angående ram så tager min 9,8 mb, og det er efter 14+ dages oppetid.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

jeg kan slet ikke få lov til at installer msn på min pc, den bliver ved med at skrive jeg mangler" Windows messenger suite".. hvad er det ?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Dj Dk skrev:jeg kan slet ikke få lov til at installer msn på min pc, den bliver ved med at skrive jeg mangler" Windows messenger suite".. hvad er det ?
den samling microsoft for noget tid siden har lavet.. den indeholder bl.a. messenger, live writer, live mail og lidt mere.. du ka finde den på http://get.live.dk
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Dj Dk skrev:"Windows messenger suite"
Hvor klamt og typisk Microsoft. For din egen skyld, så giv Digsby eller Miranda en chance.
nco\\ CHART ATTACK 1999
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Og til den skarpe, nco's billede her på boardet, stammer netop fra Digsby :)
amh
CAs dkbn-luder

Re:

Indlæg af amh »

nco skrev: Her er en anden løsning:
Fix for MSN 7.5 Block, For those who dislike Live
Nu virker denne heller ikke mere, har kørt med 7.5 ligesiden du postede denne .exe som erstattede Microsoft's egen msgr.exe

Kunne nogle re-uploade den så det måske kunne hjælpe, eller findes der en anden måde og kunne omgås den blokering der er på 7.5 ?
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: Messenger kan ikke logge på før den er opdateret?!

Indlæg af nco »

Google?

Ellers drop MSN helt. Evt. brug Digsby som tidligere skrevet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg kører nu her til aften Digsby for at se om det er så godt som folk siger - det som ligger i det, er at man nok lige skal vænne sig til designet og brugerfladen. Men indtil videre ser det fornuftigt ud.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvis du ikke kan lide brugerfladen kan du ganske sikkert finde et skin, som der får den til at ligne Messenger. Men helt det samme bliver det jo nok aldrig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hvordan ligger det med at lave en gruppesamtale i Digsby ? Indtil videre har jeg været ganske udemærket tilfreds med det, dog mangler jeg det med gruppe samtaler...
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ved jeg faktisk ikke om man kan. Kig på programmets hjemmeside.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er en af de få der er super glad for live-pakken fra Microsoft. Ja Live Messenger er ikke det kønneste at se på. Men deres online-kapacitet banker Google godt og grundigt. Jeg har 25 gb. jeg eksempelvis bruger til billeder.

Jeg vil også mene at Live-startsiden giver et ganske fremragende alternativ til Google IG, som jeg dog ikke er skiftet fra (endnu). Stod jeg og manglede en email i dag blev det ganske sikkert og vist og en live.com mail i stedet for gmail.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg har kørt Digsby ligesiden nco anbefalede det, men det undre mig at, når jeg skal modtage/sende filer er det altid med MAX 2 kb/s og så kan den gå i stå. Har googlet lidt, og set nogle har haft samme problem - er der nogle her som også har det, og evt. ved hvad man kan gøre ved det ? har opdateret Digsby, og helt uninstall det. MSN Live overfører jeg super hurtigt filer begge veje.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Der er jo snart ikke nogle online på MSN mere, og kan ikke sidst huske jeg har haft behov for at overfører en fil den vej rundt. Men det er helt sikkert nogle porte du ikke har åbnet.

Benyt en filtjeneste i stedet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar