Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Der kan muligvis være lidt med lyden. Det er lavet om natten med hørebøffer. Men skal arbejde de næste mange dage, så får ikk tid til at lege med det rigtigt, så besluttede jeg mig bare for at smide det op her inden weekenden, hvis nogen kunne "bruge" mixet
Det lyder fint her.
Finurligt remix. Synes det er cool. Og som 3dotz skrev, så er det disco-materiale.
Dog synes jeg at den der sine lyd du bruger et par gange i tracket er fuldstændigt ved siden af alle andre lyde du bruger. Tror også du brugte den i "Genial".
Synes det lyder meget godt. Hænger godt sammen og kunne helt sikkert bruges som et alternativ (hvis de danse glade er villig til forandringer).
Synes dog vokalen bliver lidt for lav i omkvædet, men det er vel også en smags sag.
Jeg synes det lyder godt, fin detalje med at vokalen stiger langsomt gennem det første omkvæd, gør ikke mig noget at den er lidt lav i starten af omkvædet, for så at gøre det næsten modsat i andet. Som Falcon skriver er det en smags sag. Overgangene fungerer også rigtig godt. Kan da være at den bliver spillet et par gange i aften allerede.
Alt i alt synes jeg det er et fint stykke arbejde.
Hehe takker for responsen Har nu aldrig rigtig hørt 2-4 Grooves, men youtubede det lige og kan godt se hvad i mener
Mixet er lavet til mig selv, eftersom jeg lige er startet som DJ, og synes jeg kunne bruge en alternativ "hårdere" version
Det lyder da super, når man tænker på hvilken sang det er. Nok ikke den mest nemmeste sang og lave bootleg/remix af. Findes der egentlig nogle remix af sangen endnu? mere sådan bylivs agtigt ?
ret fedt nummer.. dog synes jeg at det er lidt ærgeligt at du fader i begge omkvæd.. evt. kunne det ha været fedt hvis du ikke havde fadet i sidste omkvæd.. bortset lige fra det, holder det ret godt ..
Rigtig lækker sag. Men som de andre også er inde på, så bliver der pillet lige en tand for meget med vokalen i overgangen til omkvædet, der måtte gerne lige være holdt igen med det filter.
Jeg kan se der andre der har skrevet de godt tænke sig at vokal ikke er cuttet i omkvædet.. sån version kunne jeg også godt tænke mig at høre ellers rigtigt fed sommerbasker