Christine Milton - Tilbage (Mew Edit)
Redaktør: Moderators
hahaha ligger flad af grin...
Nu kender jeg så godt originalen.
Til jer andre der ikke kender den kan jeg så fortælle at han stort set bare har brug instrumentalen og acappallaen... sat dem lidt op i tempo og så klippet lidt i vokalen...
Det jeg så ikke fatter er hvordan man vil gøre sig selv til grin på denne måde... Hvorfor ligge vokalen skævt ind på? og så samtidig lave vokalen så høj i forhold til instrumentalen så at det er tydeligt at høre at det at det er en acappella og en instrumental istedet for at få dem til at lyde som et nummer...
Hvis jeg var dig ville jeg nok ligge min musik karriere på hylden igen, medmindre du selvfølgelig satser på at udgive årets hadegave
Nu kender jeg så godt originalen.
Til jer andre der ikke kender den kan jeg så fortælle at han stort set bare har brug instrumentalen og acappallaen... sat dem lidt op i tempo og så klippet lidt i vokalen...
Det jeg så ikke fatter er hvordan man vil gøre sig selv til grin på denne måde... Hvorfor ligge vokalen skævt ind på? og så samtidig lave vokalen så høj i forhold til instrumentalen så at det er tydeligt at høre at det at det er en acappella og en instrumental istedet for at få dem til at lyde som et nummer...
Hvis jeg var dig ville jeg nok ligge min musik karriere på hylden igen, medmindre du selvfølgelig satser på at udgive årets hadegave
Ja for på den måde bliver man helt sikkert bedre. Hold dog din kæft og hop tilbage i sandkassen.DJZyBeR skrev: Hvis jeg var dig ville jeg nok ligge min musik karriere på hylden igen, medmindre du selvfølgelig satser på at udgive årets hadegave
Det sq bare på med vandten, og blive ved med at prøve...
til dem som gerne lige vil hører originalen..
Christina Milton
Efter at have den originalen, så er jeg hellere ikk vild med den faktisk..
Men ja, vil sq gerne hører din egen ærlig mening på om du synes det er så godt mixet..? Så godt mixet det at skulle ligges op og vurderes..?
Christina Milton
Men ja, vil sq gerne hører din egen ærlig mening på om du synes det er så godt mixet..? Så godt mixet det at skulle ligges op og vurderes..?
Selvfølgelig, ved jeg at det kan gøres bedre. Meget bedre. Men som en hel nybegynder der ALDRIG rigtg har prøvet den branche før - synes jeg sku det holder. Men hvis jeg forsætter bliver jeg måske den næste James Kayn eller Showtek, hårdt arbejde. Og jeg vil ikke sidde og læse en bog, eller blive fyldt op af information af en ven, jeg vil sku selv sidde og lege med det og se hvad jeg kan præstere ved pulten.mt^1 skrev:jeg kunne faktisk godt tænke mig om du selv syns det er godt? syns du det holder ? er du tilfreds med det du har lavet ?
Alting har jo sin start;)
Barry Lloyd
Lå det op så i kunne vudere, SÅ jeg kunne få lidt kontruktiv kritik - af nogle proffesionelle - mere eller mindre (undtagen børnene med for lidt selvrespekt) Jeg suger alt t mig, og bruger kritikken positivt.Infected skrev:til dem som gerne lige vil hører originalen..
Christina Milton
Barry Lloyd
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
dj uggerby
Faldt over den på Warez-dk
01 - Christine Milton - Tilbage (Main)
02 - Christine Milton - Tilbage (James Kayn Club-mix)
03 - Christine Milton - Tilbage (Johnny Buss House-mix)
04 - Christine Milton - Tilbage (Instrumental)
05 - Christine Milton - Tilbage (Acapella)
Enjoy this fine release by kalleanker!
Ripped from tdc.dk/play with Tunebite
Quality: 192
Kode: Vælg alt
http://rapidshare.com/files/126347774/Christine_Milton_-_Tilbage__CDM___WEBRIP__K_lle_nker.rar.html
02 - Christine Milton - Tilbage (James Kayn Club-mix)
03 - Christine Milton - Tilbage (Johnny Buss House-mix)
04 - Christine Milton - Tilbage (Instrumental)
05 - Christine Milton - Tilbage (Acapella)
Enjoy this fine release by kalleanker!
Ripped from tdc.dk/play with Tunebite
Quality: 192
Hurtigere klovn, hurtigere..
Lige et spørgsmål af ren interesse. Hvad bruger du til at mixe i?
Det er nemlig sjovt, at dine numre er dårlige på præcis samme områder altid. Det kunne være, at du ikke havde lært at bruge programmet korrekt?
At du så generelt har det med at vælge verdens dårligste numre er jo en smagssag og du kan jo ikke gøre for, at du har musiksmag som en døv
Hvis du skal have noget konstruktiv kritik på dit mix, så har jeg nogle råd du kan start på.
Næsten alle nutidige pop-numre kører efter 1/4-takts system, hvorved du - for det meste - kan tælle fra starten i takt med musik og alle forandringer vil ligge på 1. (1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4) - Er du i tvivl, så er det jo ikke for sjov, at trommeslagere ofte råber 2, 3, 4 inden de starter - det er for at hjælpe resten af bandet.
Derudover, så synes jeg du skal mit forslag til dig om at pitche mindre. Også selvom det er key-pitching, da det kræver stor evne og kræver, at du har lidt mere styr på toner og akkorder.
Prøv ikke at gå i hver sin retning med acapella og instrumental - man skal gerne kunne høre sammenhæng.
Jeg har så mange andre råd, men det er bare en start... Kan skrive i timer, men det har jeg desværre ikke tid til. Håber du har fået et sted at tage fat på ændringerne nu.
Det er nemlig sjovt, at dine numre er dårlige på præcis samme områder altid. Det kunne være, at du ikke havde lært at bruge programmet korrekt?
At du så generelt har det med at vælge verdens dårligste numre er jo en smagssag og du kan jo ikke gøre for, at du har musiksmag som en døv
Hvis du skal have noget konstruktiv kritik på dit mix, så har jeg nogle råd du kan start på.
Næsten alle nutidige pop-numre kører efter 1/4-takts system, hvorved du - for det meste - kan tælle fra starten i takt med musik og alle forandringer vil ligge på 1. (1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4, 1, 2, 3, 4) - Er du i tvivl, så er det jo ikke for sjov, at trommeslagere ofte råber 2, 3, 4 inden de starter - det er for at hjælpe resten af bandet.
Derudover, så synes jeg du skal mit forslag til dig om at pitche mindre. Også selvom det er key-pitching, da det kræver stor evne og kræver, at du har lidt mere styr på toner og akkorder.
Prøv ikke at gå i hver sin retning med acapella og instrumental - man skal gerne kunne høre sammenhæng.
Jeg har så mange andre råd, men det er bare en start... Kan skrive i timer, men det har jeg desværre ikke tid til. Håber du har fået et sted at tage fat på ændringerne nu.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.