Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Goafreak:
Intro
Hampenberg - Love In siberia
Rocco - Drop Da Bass
Aquagen - Partyalarm (Und Ab Geht's)
Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Jens O. Remix)
Rocco vs. Bass-T - I Can't Take It
Gabry Ponte - Sharm Café
Svenson & Gielen - Twisted
Barcode Brothers - Flute
Discotronic - The World Of Discotronic
Ferry Corsten - Punk
Storm - Time To Burn
Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous
Warp Brothers ft. Red Monkey - Going Insane
Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes
Jeckyll & Hyde - Frozen Flame
Deejay Wonder:
Intro
W&W - Mustang [Captivating Sounds]
Joop - The Future (Trance Energy Anthem 2007)
Nik og jay - i love ya feat. garp (vandalen remix)
Brooklyn Bounce - Sex, Bass & Rock N Roll (Club Mix)
Marcel Woods - advanced (original mix)
Cosmic Gate - The drums
Mack - Don't Close Your Eyes (Single Version)
clubstepper - fiddle
Paffendorf - Everybody scream
Vinello - Magalenha (Radio Edit)
Kosmonova vs C Star - The Daydream [C-Star Club Mix]
DJ TrEVo - Inside And Outside [Promo Mix]
Ecstatica- Bad Boy Bass
SQ1 - Can you feel
Axel Konrad - Ruff cuts (mix)
Black (Van Helan techno)
Some 1 - The Night Flys [DJ Arne L2 Rmx]
Bombay Rockers - Rock The Party
Pulsedriver - cambodia
DJ Toxic - Secret Melody (Free Power Club Mix)
Barcode brothers - flute [dj digress remix]
Paffendorf - Rhythm And Sex [Extended Mix]
Hani - Baby wants to ride
DJ Valium - Go Right For
Diana fox - runing on empty (extended mix)
GITTA - No More Turning Back [Radio Edit e2k]
Sash - Show Me The Right Way
det er den fedeste trackliste jeg har set længe.. bare den alene får mig til t glemme tømmermændene og stable en fest på benene... review kommer senere... PARTY ON!
Overall er det et megamix lige efter min smag, Dog syntes jeg der er nogle små ting, som bla. de 2-3 breaks i de første 4 min. Efter min mening skal starten være fuld power, men igen en smagssag. Nogle af acapellaerne / samples er meget lave, hovedsagligt i den første del.
Jeg bryder mig generelt super meget om dette mix og det er allerede blevet spillet 3 gange på min ipod, tak for mixet drenge og keep em comming.. jeg så gerne et mix med en masse nye sange..
Generelt er det sq et rigtig lækkert mix drenge. Der er dog lige, som det er blevet nævnt, lidt probs med lyd kvali hist og her. Ellers er det sq et af de bedste megamix fra en (eller flere) dansk dj jeg har hørt i lang tid.
Lige et spørgsmål til Goafreak: Ved love in siberia sampler du acid disco plastic electro. Hvordan har du fået fat i synth temaet? Er der bare skruet så meget på knapper at det næsten står helt rent, eller er det noget andet?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig det synth tema så rent som muligt selv nemlig.
Jeg har egentlig bare skruet ned for bassen på Acid Disco De Janeiro og så har jeg samtidig smidt et drumloop over fra en af Vengeance Harddance Samplespacksne.
Samtidig med har jeg sørget for at cutte så meget som muligt i det. Så hvis der var et lille stykke uden temaet i, så blev det cuttet væk.
goafreak skrev:Jeg har egentlig bare skruet ned for bassen på Acid Disco De Janeiro og så har jeg samtidig smidt et drumloop over fra en af Vengeance Harddance Samplespacksne.
Samtidig med har jeg sørget for at cutte så meget som muligt i det. Så hvis der var et lille stykke uden temaet i, så blev det cuttet væk.
Takker for svaret Har du tilfældigvis lige det stykke liggende i en lyd fil?