Sys Bjerre - Malene (James Kayn Bootleg edit)
Redaktør: Moderators
laver du så også et bootleg af denne: http://www.youtube.com/watch?v=G1XRg11kgxM 
Kallek skrev:laver du så også et bootleg af denne: http://www.youtube.com/watch?v=G1XRg11kgxM
det der er genialt !

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
haha nice!
Men idéen er nok taget fra dengang der blev lavet "fuck you right back". Men fed alligevel.
Men idéen er nok taget fra dengang der blev lavet "fuck you right back". Men fed alligevel.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
De spillede den på P3 igår og snakkede med ham bagefter 
Han har intet at gøre med Sys. Han synes bare det kunne være sjovt at lave et fake counter-attack. Hun har endda fortalt ham at hun synes det er cool.
Han kommer ind og besøger P3's "Den skæve skole" med Omar og Felix på fredag, hvis det skulle have interesse.
Han har intet at gøre med Sys. Han synes bare det kunne være sjovt at lave et fake counter-attack. Hun har endda fortalt ham at hun synes det er cool.
Han kommer ind og besøger P3's "Den skæve skole" med Omar og Felix på fredag, hvis det skulle have interesse.
-
odder
- Bæver Bekæmper
Den skæve skole er alt for fed. Jeg kan huske den dag de havde noget, om mærkelige love.
De glemte at sige, at det f.eks. er ulovligt for duer, at flyve over Detroit, så vidst jeg husker. Og der er en lov i en af de amerikanske byer, som siger du ikke må stille din elefant i en parkeringsbås ved et parkometer. Ja dét er godt at der er dén lov for ellers ville jeg jo gøre det konstant.
Og jeg mener det er i Connecticut at de har en lov der siger, at en mand gerne må banke sin kone, men max én gang om måneden. Det er sygt.
De glemte at sige, at det f.eks. er ulovligt for duer, at flyve over Detroit, så vidst jeg husker. Og der er en lov i en af de amerikanske byer, som siger du ikke må stille din elefant i en parkeringsbås ved et parkometer. Ja dét er godt at der er dén lov for ellers ville jeg jo gøre det konstant.
Og jeg mener det er i Connecticut at de har en lov der siger, at en mand gerne må banke sin kone, men max én gang om måneden. Det er sygt.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Eller diciplinær afretning / tilpasning / huskekager / sex (JO DU SKAL SGU!) / underholdning.3dotz skrev:Det hedder ikke bank. Det hedder genopdragelseodder skrev:Og jeg mener det er i Connecticut at de har en lov der siger, at en mand gerne må banke sin kone, men max én gang om måneden. Det er sygt.
...
Kært barn har mange navne
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Aprpos mærlige love:
Læste i avisen idag, at det er forbudt at dø i det engelske parlaments bygning.
HuH!
Jo jo, den er god nok, og der ER en dybere mening...
Hvis du dør mens du opholder dig i parlamentet, så har du teknisk set RET til en statslig begravelse, med hvad dertil hører.
Det er imidlertid ret kostabrt med sådan en begravelse, så hvis du ser bare det mindste syg ud, eller ud som om du kunne finde på at dø - ja så bliver du fulgt til døren med det samme
PS - Jeg synes også 9´s rmx af Sys Bjerre er alt for lækkert !
Læste i avisen idag, at det er forbudt at dø i det engelske parlaments bygning.
HuH!
Jo jo, den er god nok, og der ER en dybere mening...
Hvis du dør mens du opholder dig i parlamentet, så har du teknisk set RET til en statslig begravelse, med hvad dertil hører.
Det er imidlertid ret kostabrt med sådan en begravelse, så hvis du ser bare det mindste syg ud, eller ud som om du kunne finde på at dø - ja så bliver du fulgt til døren med det samme
PS - Jeg synes også 9´s rmx af Sys Bjerre er alt for lækkert !
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
dj p@nduro
- Kontakt:
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Jeg tror han tager den til roden...mt^1 skrev:Kallek skrev:laver du så også et bootleg af denne: http://www.youtube.com/watch?v=G1XRg11kgxM
det der er genialt !
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^