Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har haft dk-tv i lidt over 5 år, og var meget glade for dem da jeg havde, dem, de er super stabile, og du får det du betaler for mht hastighed, porte er der ikke blokket for hvis du har en fast ip tilknyttet, da det så anses som et pro abonnement.
Du kan hente alt det du vil, da det er en flatrate forbindelse, og du må bruge det du betaler for, jeg kan sådan set kun anbefale det, og eneste grund til at jeg selv er skiftet, er at de max lever 10/1 og jeg kunne få en 20/2 ved fullrate for en del færre penge end dk-tv levere en 10/1 linie til.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Fedt:) men kan så oplyse de har 10/2 nu;). Men det var nu også mere om det med porte og mængden man hentede jeg var nysgerrig efter. Men takker for dit svar
Har også haft dk-tv de sidste mange år. Og der har aldrig været noget at komme efter. Prisen er meget fornuftig. Og de følger altid med hvis andre selskaber hæver hastigheden kontra pris.
Og du kan hente lige så tosset du har lyst til. Jeg har selv deres 2/2 mbit line. At jeg så kun bruge den ca. 2 uger af gangen hver 3 mdr. når jeg er hjemme, er vel lidt synd. Men jeg ville ikke være foruden når jeg endelig er hjemme.
Og da du får et modem er der fri adgang til nettet.