PS3 på lager?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

overlord
Geografisk sted: DK

PS3 på lager?

Indlæg af overlord »

Hej :)

Det kan godt være det bare er mig, men har jeres lokale spilpushere en PS3-konsol på lager? Jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder i hverken Odense eller på sydfyn. Ja, dårligt på nettet.
Har Sony leveringsproblemer eller er det bare ulempen ved at bo på fyn? At de større byer har dem på lager (synes nu nok at Odense plejer at være godt med 8) ) Det kunne være der var nogle af jer der vidste noget..

(mangler kun at kigge i ebgames og det skulle selvfølgelig lige passe at de har den hjemme)

og når vi nu er igang, hvad mener I er et must-have til en PS3? En ekstra controller og en BR remote vel.. men hvad mere? Hvad har I af spil/udstyr?
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Jeg havde også mine problemer med at finde min. Endte med jeg måtte vente lidt over 1 uge, da jeg valgte og bestille den via nettet. Fik det så også billigt (PS3 GTA4 bundle 3300,-) Det var via coolshop, og de sendte den samme dag den kom på lager, og havde den dagen efter + fragten var gratis :)

Pt. har de ikke nogle på lager, men der står de skulle komme på lager igen om 2 dage ( http://www.coolshop.dk/catalog/product_ ... s_id=53902 )

Men vil da mene GTA4 er en god begyndelse, samt Metal Gear Solid. Og så måske noget FIFA eller NHL, til når der er venner på besøg :) 2008 versionerne koster under 300 de fleste steder.

Har også kun haft min i ca. 1 måned, så ved heller ikke om jeg glemmer noget tilbehør eller lir.
Jo, måske god ide at købe et netkabel med til den fra start ;-)

Held & lykke med det =)
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

nice nok bundle du fik dig der.. håber jeg da de laver igen ;-) men så er jeg ikke den eneste der synes den er svær at finde..
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg købte min i elgiganten med det nye Metal Gear Solid til. Den købte jeg uden problemer sidste mandag
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Kan oplyse NFI (Nordisk Film Interactive) som distribuerer PS3 her hjemme, har store leverings problemer, med deres PS3 konsol. ved FONA skulle få nogle på lager i denne uge. (Vi får evt. torsdag i vores afd.) Hvorfor der er leveringsproblemer, ved jeg dog ikke.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Læste i vores Butikssystem at der er oprettet en Playstation 3 80 GB. så hvornår den lander osv. osv. vides ikke. Nogle som kan komme med andet info. ???
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

coolshop skriver selv at den sending 40 GB de får næste gang (d. 15 august i følge deres hjemmeside) er den sidste
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

køb en xbox, du vi likke fortryde medmindre du er til buzz og singstar :P
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

CCK^

Okay, men der er vel ingen meldinger om at 80 GB'en kommer til DK?
SiDaNe
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af SiDaNe »

står på coolshop.dk..

Releasedato: onsdag 27 august, 2008
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

Den er på lager i elgiganten Slagelse...

Og iøvrigt samme pris som 40GB ? Kan ikke gennemskue hvad forskellen er på 40 og 80 bortset fra hukommelsen selvfølgelig.
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

kom 40 GB ikke kun med almindelig Controller og den nye kommer med dualschock 3?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

De eneste forskellige der er; er Dualschok 3 og så en større harddisk, ellers er den identisk med 40 gb. hverken bagudkompetibel, eller andre ting.

Fona har også 80 gb. på lager.
Brugeravatar
CCK^

Indlæg af CCK^ »

det har de fleste steder vidst efterhånden :)
weisz

Indlæg af weisz »

tsk tsk :) fryder mig endnu over min 60 GB med kortlæser, 4 usb stik og bagudkompatibel Mwahaha :D Men det er nok kun lige indtil at EU får 160 GB versionen som de har "over there" men om den har det samme som 60 GB ved jeg dog ikke endnu...
Og Xbox ? hell no! Den larmer seriøst meget! og strømforsyningen kunne lige så godt være en subwoofer med den størrelse, desuden er fejlmarginen på den ALT for høj! Og så koster det at spille online...
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

weisz skrev:tsk tsk :) fryder mig endnu over min 60 GB med kortlæser, 4 usb stik og bagudkompatibel Mwahaha :D Men det er nok kun lige indtil at EU får 160 GB versionen som de har "over there" men om den har det samme som 60 GB ved jeg dog ikke endnu....
hvorfor udskifter du så ikk bare dens harddisk med en større..? det er da meget billigere.. :wink:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Du kan nemlig udskifte din harddisk uden problemer. I den ene side, hvor harddisken sidder, kan du hive skuffen ud og sætte en ny disk i.. Den skal være i FAT32 og maks 500 GB. mener jeg er limit.... og så en 2.5" hvis jeg ikke husker forkert....
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

Indlæg af Cyberdog »

Søg på YouTube, der kan man finde flere film med hvordan man skifter HDD..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Nogen som ligger inde med en ps2 eller 3 til salg?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Maunus skrev:Nogen som ligger inde med en ps2 eller 3 til salg?
du kan få en ny ps2 i bilka for 999 kr. med spil og hele pisset. Var jeg dig ville jeg hellere spare op og så købe en ps3. Tror ikke der er så mange der vil sælge deres på nuværende tidspunkt, men bare et gæt.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar