Jeg har brug for jeres Grafiske evner ;D

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bounty
Geografisk sted: Denmark

Jeg har brug for jeres Grafiske evner ;D

Indlæg af Bounty »

Sagen er den at i forbindelse med min World Of Warcraft guild gerne skulle til at vokse til mere end bare en alt guild har jeg oprettet et forum så fremtidige raids bliver nemme at organisere ;)

Og det er jo ikke svært at oprette et forum der var mange "themes" vælge imellem og det er her jeg har brug for jeres hjælp..

Jeg ved at der er nogle stykker her på CA der er rigtig hårde til det med pixles så har brug for et logo/banner der skal erstatte der er fulgte med themet..

her er forummet:

http://logic.forumotion.net/forum.htm

Det nye banner / logo må gerne være i samme størrelse som det der er og det må gerne være lidt "moderne" i looked ;)

Guildens navn er : Logic (som selvfølgelig skal fremgå at banneret) og designerns navn må selfølgelig også være på banneret (da det jo er dig der har lavet det!!) ;)

Er der nogen der er friske på at banke et banner sammen?
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Forstår jeg dette rigtigt? Du søger altså en dygtig grafiker, der gratis vil arbejde for dig, så du kan reklamere for din bande? Good luck!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tvivler på den skal bruges til at "reklamere". Det er et simpelt banner, hvor der lige skal stå guildens navn og man selv må smide sit kunsternavn på også.

Der er set større bondefangeri herinde end det. Kunne jo være et for sjov arbejde en flad søndag med tømmermænd, pizza og cola. I gamle dage lavede folk da snildt banner / signaturer til hinanden i stride strømme.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bounty

Indlæg af Bounty »

DJ LAU skrev:Forstår jeg dette rigtigt? Du søger altså en dygtig grafiker, der gratis vil arbejde for dig, så du kan reklamere for din bande? Good luck!
der er sq ikke for at "bolle" nogen i numsen, slet ikke..
Og der skal slet ikke Reklameres med noget som helst nogen steder, det banner skal være på forummets forside og ingen andre steder!

Men jeg fatter hat af hvordan man får pæne pixles, så mit håb var egentlig at der på et tidspunkt var en der havde lyst til at brygge noget sammen for der sidder nogle virkelig dygtigt folk her ;)

Og som QrazyLeg rigtigt siger:
I gamle dage lavede folk da snildt banner / signaturer til hinanden i stride strømme.
på forhånd tak ;)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det Bounty mener er, at det er svært som guild at blive taget seriøst, hvis din hjemmeside ligner noget taget ud af bamses billedebog eller et 100% generisk setup.
Derfor søger manden noget hjælp, som jo ikke behøver være et dygtig grafiker, men bare en, der godt kan lide at lege med photoshop til at lave et logo til hans hjemmeside.
Jeg synes endda det er fint, da han endda giver lov til at man må sætte sin egen signatur på, hvilket mange ikke ville gøre.

Personligt har jeg ikke tid til at lave noget lige i øjeblikket, men som QL siger, så var der jo engang, hvor man i stride strømme lavede logoer til hinanden herinde.

Held og lykke med projektet.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Bounty

Indlæg af Bounty »

dwr skrev:Det Bounty mener er, at det er svært som guild at blive taget seriøst, hvis din hjemmeside ligner noget taget ud af bamses billedebog eller et 100% generisk setup.
Derfor søger manden noget hjælp, som jo ikke behøver være et dygtig grafiker, men bare en, der godt kan lide at lege med photoshop til at lave et logo til hans hjemmeside.
Jeg synes endda det er fint, da han endda giver lov til at man må sætte sin egen signatur på, hvilket mange ikke ville gøre.

Personligt har jeg ikke tid til at lave noget lige i øjeblikket, men som QL siger, så var der jo engang, hvor man i stride strømme lavede logoer til hinanden herinde.

Held og lykke med projektet.
Præcis ;) og tak
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

2 dage uden nogen har lavet noget... det er godt nok ikke som i gamle dage, men hey, nu er jeg heller ikke selv den meste aktive mere :)

Anyways, havde lige 20 minutter, så lavede de to her... har ikke rodet ret meget med grafik de sidste 2 år, så hvis du ikke vil bruge dem forstår jeg dig godt. :)

Hvis du virkelig mener at banner er værd at give credits for, så må du gerne skrive noget ala "Banner made på Nicky: zlinky [at] gmail.com" - helst uden at lave mailto: link pga. bots. :)

Jeg prøvede så vidt muligt at få noget i samme farve skema, såeh:

Billede

Billede

Og siger på forhånd, det var så lidt ;)
Billede
Bounty

Indlæg af Bounty »

Zlinky skrev:2 dage uden nogen har lavet noget... det er godt nok ikke som i gamle dage, men hey, nu er jeg heller ikke selv den meste aktive mere :)

Anyways, havde lige 20 minutter, så lavede de to her... har ikke rodet ret meget med grafik de sidste 2 år, så hvis du ikke vil bruge dem forstår jeg dig godt. :)

Hvis du virkelig mener at banner er værd at give credits for, så må du gerne skrive noget ala "Banner made på Nicky: zlinky [at] gmail.com" - helst uden at lave mailto: link pga. bots. :)

Billede

Billede

100000 TAK ;D Hold kææææft jeg syns de er fede!! nicenicenicenice ;D ;D

oy heh der er en liiiile fejl ;) der står bloodFATHER og ikke bloodFEATHER der mangler lige et "e" ^^ er det nemt at rette til?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

@ Zlinky:

Taget i betragtning du ikke har ´rodet med grafik de sidste 2 år´- så synes jeg du har lavet et nice banner!

Venstrehåndsarbejde ?? :P

@ Bounty:

Årh hvad - sådan en lille fejl er der da ingen der ser, når alt andet er lækkert :rofl:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Bounty skrev:
Zlinky skrev:2 dage uden nogen har lavet noget... det er godt nok ikke som i gamle dage, men hey, nu er jeg heller ikke selv den meste aktive mere :)

Billede

Billede

100000 TAK ;D Hold kææææft jeg syns de er fede!! nicenicenicenice ;D ;D

oy heh der er en liiiile fejl ;) der står bloodFATHER og ikke bloodFEATHER der mangler lige et "e" ^^ er det nemt at rette til?
Selvfølgelig - undskylder fejlen.. :)

Billede

Billede
Billede
Bounty

Indlæg af Bounty »

endnu engang rigtig mange gange tak.. jeg er helt vild med dem!!
Besvar