Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Nu har jeg ikke fandens meget forstand på den genre du har fat i der, men tracket er godt skruet sammen. Selve teksten har sine højdepunkter, men det går også den anden vej...
Jeg sad og smilte for mig selv da jeg hørte: "Vi skal have cola op i mit glas" (tror jeg nok der bliver sunget). Kunne man ikke have fundet noget mere intelligent at smide ind der?
Jackpot er også fin nok, men den oser langt væk af Nik & Jay - Det var ihvertfald det første jeg tænkte da den startede (den sammenligning var vel også ventet?).
mimic skrev:
Jeg sad og smilte for mig selv da jeg hørte: "Vi skal have cola op i mit glas" (tror jeg nok der bliver sunget). Kunne man ikke have fundet noget mere intelligent at smide ind der?
Tror nu nok der bliver sunget "Whiskey Cola op i mit glas"
mimic skrev:
Tror nu nok der bliver sunget "Whiskey Cola op i mit glas"