min com siger at der ikke er noget lydkort :S
ved ikk om det kan være fordi lydkortet er brændt sammen eller hvad der sker ... har skrevet dxdiag i kør og får den her besked: No sound card was found. If one is expected, you should install a sound driver provided by the hardware manufacturer.
det er et sound blaster audigy 2 som er forsvundet ... nogen der kan hjælpe ??
lydkort :S
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg foreslår, at du gør, som message boksen siger, og installerer driveren igen, og så tager den derfra. Eller kigger i Enhedshåndteringen, om der skulle være nogle ændringer.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Nosferratu
prøvede med installations cd'en men den siger der ikke er noget sb audigy lydkort og enhedshåndtering forslår oss at installere drivere igen men kan jeg ikk få den til ...odder skrev:Jeg foreslår, at du gør, som message boksen siger, og installerer driveren igen, og så tager den derfra. Eller kigger i Enhedshåndteringen, om der skulle være nogle ændringer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Pil kortet ud, afinstaller alt software du har på computere, som er relateret til dit kort. Både utillities og drivere, som du finder i 'Tilføj/fjern programmer' og derefter slukker du skidtet, sætter kortet i igen, og så ser du, hvad der sker.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Nosferratu
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hvis du kører Vista, kan jeg varmt anbefale at skrotte de originale drivere fra Creative,
og erstatte dem med driverne fra http://kxproject.lugosoft.com/
Det er en flok audio-nørder der har lavet dette meget fine driver set,
som udnytter kortene optimalt, og åbner for de mange (flere) muligheder der rent faktisk er i disse lydkort.
Dækker alle SB Live!, samt Audigy I og II serier.
Især Vista brugere, der ikke kan få et Live! kort til at fungere, med de crappy drivere Windows Update leverer,
får max udbytte af disse drivere.
Vær opmærksom på, at kort med EMU10K1 chipset, får byttet om på front og bag højtalere med kx - by default!
Dette alene af den grund, at kvaliteten af sound processing er meget bedre på de bageste end de forreste kanaler,
så hvorfor ikke udnytte dét?
Altså skal dit audio kabel til front, i det sorte hul, og ikke som vanligt - det grønne...og omvendt naturligvis med de bagerste...
og erstatte dem med driverne fra http://kxproject.lugosoft.com/
Det er en flok audio-nørder der har lavet dette meget fine driver set,
som udnytter kortene optimalt, og åbner for de mange (flere) muligheder der rent faktisk er i disse lydkort.
Dækker alle SB Live!, samt Audigy I og II serier.
Især Vista brugere, der ikke kan få et Live! kort til at fungere, med de crappy drivere Windows Update leverer,
får max udbytte af disse drivere.
Vær opmærksom på, at kort med EMU10K1 chipset, får byttet om på front og bag højtalere med kx - by default!
Dette alene af den grund, at kvaliteten af sound processing er meget bedre på de bageste end de forreste kanaler,
så hvorfor ikke udnytte dét?
Altså skal dit audio kabel til front, i det sorte hul, og ikke som vanligt - det grønne...og omvendt naturligvis med de bagerste...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .