Så sker det....Fredag d.12 sept, på din Nightclub
HARD DANCE MANIA TOUR kommer til Nykøbing mors, 2 timers live show med selveste DJ PULSEDRIVER.
Kom og vær med til Årets dance brag på Frk Natasja.
HARD DANCE MANIA er en de mest sælgende og populære dance-compilations i Europa. Alle de hotte og meget aktuelle tracks er samlet og mixet af Pulsedriver....
Dørene åbnes kl.23
Frk Natasja
Havnen 1
7900 Nykøbing Mors
www.clubnatasja.dk
[13/09/2008] Hard Dance Mania @ Frk. Natasja, Nyk. Mors
Redaktør: Moderators
-
dj uggerby
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Re: [13/09/2008] Hard Dance Mania @ Frk. Natasja, Nyk. Mors
Luk nu bare din sure raver. Du tager jo alligevel derop så du kan hører PølleDjMail skrev:Til en anden gang, så skriv lige dato, sted osv på i titel - så jeg ikke spilder min tid med at se det foregår på fuckin mors.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
dj uggerby
Smuk tone der bliver kørt herinde...Fejlen er sørme også stor... Og så er det jo kun godt at tingene også kan foregå andre steder end i de store byer...
Og kan nu ikke se at det er mange sek du spilder ved at lukke et tråd op??
Syntes godt man kunne skrive ordenligt til hinanden herinde....(kan godt se pointen)Og det fint at have en mening... men kunne man ikke udtrykke tingene en lille smule anderledes....
Og nu når jeg havde muligheden for at lave reklame for min club herinde, ja så ........(vidste bare at det ville bive rakket ned)...derfor har jeg heller ikke haft det når KATO,SASH,FREEDOM,666 har spillet hos mig.
Og kan nu ikke se at det er mange sek du spilder ved at lukke et tråd op??
Syntes godt man kunne skrive ordenligt til hinanden herinde....(kan godt se pointen)Og det fint at have en mening... men kunne man ikke udtrykke tingene en lille smule anderledes....
Og nu når jeg havde muligheden for at lave reklame for min club herinde, ja så ........(vidste bare at det ville bive rakket ned)...derfor har jeg heller ikke haft det når KATO,SASH,FREEDOM,666 har spillet hos mig.
Kato er tusinde gange mere spændende i mine øre end pølle.
Anyway - jeg skrev at dato osv ville være fedt - fordi det har alle andre i deres indlæg - det giver et hurtigt overblik over hvad der er relevant for mig som bruger af det her forum.
Og skal jeg fortsætte med min åbenbare meget sure måde at skrive på, så vil jeg sige - club ? hahahahahah diskotek mester.
Anyway - jeg skrev at dato osv ville være fedt - fordi det har alle andre i deres indlæg - det giver et hurtigt overblik over hvad der er relevant for mig som bruger af det her forum.
Og skal jeg fortsætte med min åbenbare meget sure måde at skrive på, så vil jeg sige - club ? hahahahahah diskotek mester.