Picco vs Madonna - 4 Minutes With Yeke

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Picco vs Madonna - 4 Minutes With Yeke

Indlæg af chreddy1 »

tjaah.. kedsomhed kan skabe alt.. i dette tilfælde, et bootleg ;)..

følgende sange er brugt:
Picco - Yeke Yeke (Real Booty Babes Remix)
Madonna - 4 Minutes (Acapella)
Alex Gaudino - Watch Out

http://rapidshare.com/files/141325990/4 ... h_Yeke.mp3

kritik modtages gerne, god som dårlig :)..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Ved ikke om jeg kommer til at fortryde det her, men...

Det er sådan et bootleg skal lyde!
BØH
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

I like :)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

Ikke Dårlig.. Ikke Dårligt :D

Lyder sgu godt..
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Må godt nok indrømme jeg var lidt skeptisk overfor den sammensætning. Men omg det lyder fedt :P

Good job
Billede
Dopefisk

Indlæg af Dopefisk »

Det er sku cool lavet... =)
Hvorfor være NORMAL ?
Når det er sjovere at være GAL ?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Havde været bedre hvis du havde slået "preserve pitch" til så du undgår mussestemme hvilket jeg ikke bryder mig om. Ellers en kanon god idé :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det er sgu nice nok lavet. Det er slet ikke dårligt.
Det er en anelse trivelt tilsidst, når man har hørt det samme stykke fra madonna nok gang, men jeg vil ikke sætte fingre på arbejdet, da der ikke er noget galt der.

Jeg vil også tale imod wonder, da jeg mener, at pitch-preserverance skal bruges med omtanke.
Nu ved jeg ikke om du har styr på, hvordan teknikken er wonder, men i teorien fungerer det som interlacing på TV. Dvs. tonsvis af miminale stykker af lydefilen klippes ud istedet for at afspille filen hurtigere. Gør du dette, ved en høj nok pitch, så opnår du clippings i beatet, hvor den begynder at æde af slaget også, hvilket lyder forfærdeligt. Du kommer også til at høre hak i musikken - dog i takt med rytmen, men det er sgu ikke pænt.
Hold pitch-preserve til max. 5-10% pitch og absolut ikke mere. Derefter, så må man bare indse, at det nummer kommer til at lyde sådan.

Godt arbejde Chreddy. :) Lidt mere gang i den næste gang dog :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

heh, tak tak for alle kommentarer indtil videre :)..

Deejay_Wonder - hvis jeg ikke havde ændret key på madonna acapellaen, var det jo kommet til at lyde forfærdeligt med madonna vokalerne på :)..
desuden kender jeg ikke til preserve pitch og ved ikke hvor man finder det..

dwr - da jeg lavede det, var jeg også meget i tvivl om jeg skulle køre madonna stykket til sidst i sangen også.. hvilket det så blev til :)..
Deejay_Wonder
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg har mere eller mindre kun haft succes med preserve pitch - hvis den begynder at clippe har jeg enten sat bpm ned eller blot indset at det er voldsomt nok det jeg har lavet.

En anden mulighed er at fordoble bpm på madonna så den kommer til at køre lidt langsommere og stemmen ikke længere er en mussestemme - jeg synes det er synd at det er en mussestemme og at man ikke rigtig kan høre hvad der bliver sunget.

Stadigvæk, rigtig god idé :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

dwr skrev:Jeg vil også tale imod wonder, da jeg mener, at pitch-preserverance skal bruges med omtanke.
Nu ved jeg ikke om du har styr på, hvordan teknikken er wonder, men i teorien fungerer det som interlacing på TV. Dvs. tonsvis af miminale stykker af lydefilen klippes ud istedet for at afspille filen hurtigere. Gør du dette, ved en høj nok pitch, så opnår du clippings i beatet, hvor den begynder at æde af slaget også, hvilket lyder forfærdeligt. Du kommer også til at høre hak i musikken - dog i takt med rytmen, men det er sgu ikke pænt.
Hold pitch-preserve til max. 5-10% pitch og absolut ikke mere. Derefter, så må man bare indse, at det nummer kommer til at lyde sådan.
Samme teknik som Master Tempo på Pioneers CDJ's. God funktion hvis man ikke pitcher særlig meget, men ellers kommer det til at lyde underligt.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jep.... Sådan et par brugte jeg nemlig selv engang for længe siden. Det er derfra jeg har min viden :p :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
patty

Indlæg af patty »

Her var faktisk en som havde lidt samme ide :D

http://www.speedyshare.com/705561290.html
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

tjaaah.. efter jeg er faldet lidt i en snak med steckel fra mmradio, er det endt med at han har fået nogen af mine bootlegs.. bl.a. dette.. og han ka sq li det.. såå, kan nogen af mine bootlegs måske høres på mmradio ;)..
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

zyt...
BØH
Brugeravatar
patty

Indlæg af patty »

chreddy1 skrev:tjaaah.. efter jeg er faldet lidt i en snak med steckel fra mmradio, er det endt med at han har fået nogen af mine bootlegs.. bl.a. dette.. og han ka sq li det.. såå, kan nogen af mine bootlegs måske høres på mmradio ;)..
cool :)
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Hørte sangen igennem igår. Er heller ikke helt tosset med musseestemmen, men godt initiativ og koncept.

:3af5 imo :)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Besvar