Ingen forbindelse i Firefox efter opdatering?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Ingen forbindelse i Firefox efter opdatering?

Indlæg af amh »

Jeg opdaterede min firefox i foregårs, det er også gået fint, men nu her, når jeg åbner firefox, skriver den følgende:
Kunne ikke skabe forbindelse

Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren www.google.dk.

Browseren var ikke i stand til at skabe forbindelse til det angivne websted, selv om det findes. Dette kan skyldes at webstedet ikke accepterer forbindelser fra din computer, servicen er gået ned, eller at webstedet ikke understøtter den service eller port som du har forsøgt at forbinde til.
og det er på samtlige sider, om det er CA, Google, DR, osv. IE 7 kører fint.

Hvad er der sket?
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Se om det er sat op til at bruge proxy.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Har den ikke, har tjekket indstillinger..

Btw. en som gider rette topic til.. Glemte det helt i farten.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Lyder ganske rigtigt som noget proxy. Men slet evt. din profil i Firefox og start forfra, hvis du ikke har mod på at rode med det.

I Start-menuen vælger du "Kør..." og skriver "firefox.exe -profilemanager" og så er det ellers at slette alt der, og starte forfra med Firefox og evt. få den til at importere instillinger fra Explorer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg prøvede og genstarte pc'en, det hjalp til dels.... så prøvede jeg og re-installerer det, og så virkede det.... underlig fejl..
Besvar