Glædestråd
Redaktør: Moderators
Kom hjem søndag efter en alt for fed Suset Festival, der bød på en masse fede bands, hvor den fedeste koncert var Albertslund Terrorkorps der gav den max gas.
Men også de lokale bands såsom Tone (inkl leipzig), Kato, Vulkaan og Bu Bu Kitty Fuckers gav nogle fede oplevelser.
Og i dag bestod jeg så mit Tysk sommerkursus, som jeg har brugt tiden på den sidste måneds tid, så nu kan jeg endelig se frem til at begynde på Uni.
oh og til allersidst. Glæder mig også meget til at skulle se ATK, tone osv igen til Apart den 4-6 septemper i P4 på havnen
Men også de lokale bands såsom Tone (inkl leipzig), Kato, Vulkaan og Bu Bu Kitty Fuckers gav nogle fede oplevelser.
Og i dag bestod jeg så mit Tysk sommerkursus, som jeg har brugt tiden på den sidste måneds tid, så nu kan jeg endelig se frem til at begynde på Uni.
oh og til allersidst. Glæder mig også meget til at skulle se ATK, tone osv igen til Apart den 4-6 septemper i P4 på havnen
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Kom hjem i dag fra arbejdets idrætsdag. Jeg vandt konkurrencen, i 20 km cykling, sammen med min oversergent i tiden 41.16 med en mellemtid ved 10 km på 20.25. Turen hjemad var i ren modvind, så er ret stolt over, at vi kun tabte 51 sekunder.
Men det fik jeg en flaske vin, en drikkedunk, en badeværelsesradio, en varmepude, en topting til dåsesodavand (eller ølbajer), så man kan lukke og gemme dem i stedet for at drikke det hele på én gang, en kasket og et multitool, som godt nok ikke er det dyreste, men det passer fint til min motorcykel tror jeg
Og så tævede jeg ham også på skydebanen i flugtskydning. Tror jeg var en af dem, som skød bedst. Men nu er jeg i hvert fald træt. Og i morgen skal jeg i banken og så mangler jeg bare at pudse min motorcykel til på fredag
Men det fik jeg en flaske vin, en drikkedunk, en badeværelsesradio, en varmepude, en topting til dåsesodavand (eller ølbajer), så man kan lukke og gemme dem i stedet for at drikke det hele på én gang, en kasket og et multitool, som godt nok ikke er det dyreste, men det passer fint til min motorcykel tror jeg
Og så tævede jeg ham også på skydebanen i flugtskydning. Tror jeg var en af dem, som skød bedst. Men nu er jeg i hvert fald træt. Og i morgen skal jeg i banken og så mangler jeg bare at pudse min motorcykel til på fredag
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Stort! Godt gåetodder skrev:Kom hjem i dag fra arbejdets idrætsdag. Jeg vandt konkurrencen, i 20 km cykling, sammen med min oversergent i tiden 41.16 med en mellemtid ved 10 km på 20.25. Turen hjemad var i ren modvind, så er ret stolt over, at vi kun tabte 51 sekunder.
Lukker bakken på fredag? i så fald må man håbe det bliver godt vejr fredag. De har sagt at det skulle blive "sommer" i weekenden. Det ville være fedt med godt vejr for en gang skyld. God tur!
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det har bare af at blive sommer i weekenden, for jeg skal på middelalder festival i Horsens sammen med nogle kammerater på fredag, og vi tager vores mc'ere derned. Og lørdag holder moar 50 års fødselsdag, så jeg gider ikke regnvejr. Der er fanme langt fra Horsens til Aalborg på motorcykel, hvis du kører i regnvejr.
Så lad os håbe vejret holder
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
odder skrev:Det har bare af at blive sommer i weekenden, for jeg skal på middelalder festival i Horsens sammen med nogle kammerater på fredag, og vi tager vores mc'ere derned. Og lørdag holder moar 50 års fødselsdag, så jeg gider ikke regnvejr. Der er fanme langt fra Horsens til Aalborg på motorcykel, hvis du kører i regnvejr.

I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
odder
- Bæver Bekæmper
Så er cyklen vasket, fælgene er renset og svinet er blevet tørret, pudset, poleret og fået voks. Det tog 2 timer, men den er til gengæld alt værd at køre til Horsens på i morgen. Så selvom det var hårdt så er jeg alligevel glad og tilfreds 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
odder
- Bæver Bekæmper
Har brugt hele dagen på at få tal på alle vores computere, så vi kan få lavet et budget og sende ind til hovedkontoret. Det har taget mere end 6 timer. Til gengæld er jeg så næsten færdig nu. Men jeg har også haft vildt travlt, og jeg har droppet alt der hedder pauser. Det tager lang tid, at nå 42 enheder / sektioner / grupperinger / whatever.
Så alle der siger, at offentligt ansatte ikke laver noget, må gerne holde sådanne comments for dem selv
Anyway, så vil jeg gerne glæde mig over, at jeg næsten er færdig med det, og forhåbentligt får et plus i chefens bog.
Så alle der siger, at offentligt ansatte ikke laver noget, må gerne holde sådanne comments for dem selv
Anyway, så vil jeg gerne glæde mig over, at jeg næsten er færdig med det, og forhåbentligt får et plus i chefens bog.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det tal burde i satme ha' haft fra den første maskine i fik ind af døren. I det private var det en fyreseddel hvis revisionen kom og ville have en opgørelse over maskiner og placering og man ikke kunne aflevere dette.odder skrev:Så alle der siger, at offentligt ansatte ikke laver noget, må gerne holde sådanne comments for dem selv
Men altså har selv arbejdet som IT ansvarlig i det offentlige over en periode og det er grotesk hvilket rod der er i deres opgørelser over enheder, udgifter osv.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
odder
- Bæver Bekæmper
Det handler ikke om at have rod. Det handler om ikke at have tid til, at organisere det. Når vi er flest er vi fire mand til at tage os af flere netværk, 600 mand og næsten lige så mange computere. Vi bruger meget lidt tid bag skrivebordet.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Hvad spiller i, og hvis det er i København, hvor henne?DjMail skrev:Har haft en fantastisk weekend, med et gennemført Hertz event.
Vi fik testet vores nye lydsetup og fik en lille cafe til at hamre igennem som var det en undergrunds techno klub i berlin.
Glæder mig til d. 20 når vi gør det igen - så må vi se om kan få udsolgt igen.