Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

2 fejl - ikke suværent, men .. jeg vandt!!!
BØH
Aller
Geografisk sted: APG HQ

Indlæg af Aller »

Har lige fået lønforhøjelse... 2000,- ekstra i kurven med tilbagevirkende kraft fra 01/07-2008 :)
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Kom hjem søndag efter en alt for fed Suset Festival, der bød på en masse fede bands, hvor den fedeste koncert var Albertslund Terrorkorps der gav den max gas.

Men også de lokale bands såsom Tone (inkl leipzig), Kato, Vulkaan og Bu Bu Kitty Fuckers gav nogle fede oplevelser.

Og i dag bestod jeg så mit Tysk sommerkursus, som jeg har brugt tiden på den sidste måneds tid, så nu kan jeg endelig se frem til at begynde på Uni.

oh og til allersidst. Glæder mig også meget til at skulle se ATK, tone osv igen til Apart den 4-6 septemper i P4 på havnen
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Kom hjem i dag fra arbejdets idrætsdag. Jeg vandt konkurrencen, i 20 km cykling, sammen med min oversergent i tiden 41.16 med en mellemtid ved 10 km på 20.25. Turen hjemad var i ren modvind, så er ret stolt over, at vi kun tabte 51 sekunder.

Men det fik jeg en flaske vin, en drikkedunk, en badeværelsesradio, en varmepude, en topting til dåsesodavand (eller ølbajer), så man kan lukke og gemme dem i stedet for at drikke det hele på én gang, en kasket og et multitool, som godt nok ikke er det dyreste, men det passer fint til min motorcykel tror jeg :)

Og så tævede jeg ham også på skydebanen i flugtskydning. Tror jeg var en af dem, som skød bedst. Men nu er jeg i hvert fald træt. Og i morgen skal jeg i banken og så mangler jeg bare at pudse min motorcykel til på fredag :)
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

odder skrev:Kom hjem i dag fra arbejdets idrætsdag. Jeg vandt konkurrencen, i 20 km cykling, sammen med min oversergent i tiden 41.16 med en mellemtid ved 10 km på 20.25. Turen hjemad var i ren modvind, så er ret stolt over, at vi kun tabte 51 sekunder.

Men det fik jeg en flaske vin, en drikkedunk, en badeværelsesradio, en varmepude, en topting til dåsesodavand (eller ølbajer), så man kan lukke og gemme dem i stedet for at drikke det hele på én gang, en kasket og et multitool, som godt nok ikke er det dyreste, men det passer fint til min motorcykel tror jeg :)

Og så tævede jeg ham også på skydebanen i flugtskydning. Tror jeg var en af dem, som skød bedst. Men nu er jeg i hvert fald træt. Og i morgen skal jeg i banken og så mangler jeg bare at pudse min motorcykel til på fredag :)
Stort! Godt gået :)

Lukker bakken på fredag? i så fald må man håbe det bliver godt vejr fredag. De har sagt at det skulle blive "sommer" i weekenden. Det ville være fedt med godt vejr for en gang skyld. God tur!
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Det har bare af at blive sommer i weekenden, for jeg skal på middelalder festival i Horsens sammen med nogle kammerater på fredag, og vi tager vores mc'ere derned. Og lørdag holder moar 50 års fødselsdag, så jeg gider ikke regnvejr. Der er fanme langt fra Horsens til Aalborg på motorcykel, hvis du kører i regnvejr.

Så lad os håbe vejret holder :D
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

odder skrev:Det har bare af at blive sommer i weekenden, for jeg skal på middelalder festival i Horsens sammen med nogle kammerater på fredag, og vi tager vores mc'ere derned. Og lørdag holder moar 50 års fødselsdag, så jeg gider ikke regnvejr. Der er fanme langt fra Horsens til Aalborg på motorcykel, hvis du kører i regnvejr.

Så lad os håbe vejret holder :D
Billede
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Aab - Manu - Celtic - Villareal :D
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Så er cyklen vasket, fælgene er renset og svinet er blevet tørret, pudset, poleret og fået voks. Det tog 2 timer, men den er til gengæld alt værd at køre til Horsens på i morgen. Så selvom det var hårdt så er jeg alligevel glad og tilfreds :D
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

SÅ skal man sku til Aalborg og se bold..

Go go Aab
Celebrate Your Life With House
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

... nu med nyt legetøj - Hvid Acer One

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Løn, SU og SU-lån. Så kom kontoen endelig i plus :D
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Tilbage fra Internationalt Klatretræf i Norge. Glad, træt og ildelugtende men fed tur... Og så starter skolen igen imorgen :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Billede
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

FrZ skrev:Billede
Man må da sige de har fået øjnene op for elektronisk musik derovre. Har lige set Roger Sanchez og skal se PVD senere på måneden, men Serge Devant, Deadmau5, BT, Sharam og Matt Darey kunne jeg sgu godt lige bruge...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Har brugt hele dagen på at få tal på alle vores computere, så vi kan få lavet et budget og sende ind til hovedkontoret. Det har taget mere end 6 timer. Til gengæld er jeg så næsten færdig nu. Men jeg har også haft vildt travlt, og jeg har droppet alt der hedder pauser. Det tager lang tid, at nå 42 enheder / sektioner / grupperinger / whatever.

Så alle der siger, at offentligt ansatte ikke laver noget, må gerne holde sådanne comments for dem selv ;)

Anyway, så vil jeg gerne glæde mig over, at jeg næsten er færdig med det, og forhåbentligt får et plus i chefens bog.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

odder skrev:Så alle der siger, at offentligt ansatte ikke laver noget, må gerne holde sådanne comments for dem selv ;)
Det tal burde i satme ha' haft fra den første maskine i fik ind af døren. I det private var det en fyreseddel hvis revisionen kom og ville have en opgørelse over maskiner og placering og man ikke kunne aflevere dette.

Men altså har selv arbejdet som IT ansvarlig i det offentlige over en periode og det er grotesk hvilket rod der er i deres opgørelser over enheder, udgifter osv.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Det handler ikke om at have rod. Det handler om ikke at have tid til, at organisere det. Når vi er flest er vi fire mand til at tage os af flere netværk, 600 mand og næsten lige så mange computere. Vi bruger meget lidt tid bag skrivebordet.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Har haft en fantastisk weekend, med et gennemført Hertz event.
Vi fik testet vores nye lydsetup og fik en lille cafe til at hamre igennem som var det en undergrunds techno klub i berlin.

Glæder mig til d. 20 når vi gør det igen - så må vi se om kan få udsolgt igen.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

DjMail skrev:Har haft en fantastisk weekend, med et gennemført Hertz event.
Vi fik testet vores nye lydsetup og fik en lille cafe til at hamre igennem som var det en undergrunds techno klub i berlin.

Glæder mig til d. 20 når vi gør det igen - så må vi se om kan få udsolgt igen.
Hvad spiller i, og hvis det er i København, hvor henne?
Besvar