Itunes problemer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Am0k

Itunes problemer

Indlæg af Am0k »

Hej folks!

Jeg er i den situation at jeg har købt en ny bærbar. Men så opstår der et problem med min musik.

Det er således at på min gamle computer har jeg alt min musik til at ligge i en mappe. Den mappe har jeg derefter lagt ind i itunes. (Det drejer sig om 1500 numre) Da jeg overførte mappen til itunes hed alle sangene ikke det rigtige navn (kunster og titel). Så jeg brugte 3 dage på at omdøbe alle sange i itunes.

Nu skal jeg så overføre mappen til min nye computer, og frygter at jeg skal bruge 3 dage igen på at få det til at hedde det rigtige.

MEN -

Er der nogen mulighed for at gemme itunes playlisten og ligge den over på den nye computer, så alle sange hedder det rigtige fra start?

På forhånd tak!
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Hvis du tager alle sangene som du har lagt ind i iTunes så passer det så snart du kopierer dem over.
Så snart du retter noget i iTunes bliver det også rettet i ID tagget i MP3 filen.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Am0k

Indlæg af Am0k »

Okay, genialt! Mange tak for det!
Besvar