- tak på forhånd !
Kosmonova vs. C-Star - The Daydream
Redaktør: Moderators
Kosmonova vs. C-Star - The Daydream
De både fløjter omkvæddet og senere lyder som om at der er flere mænd som synger omkvæddet med "ohoohoho" det er et dance nummer af ældre dato.. hørte det til en privatfest det må have været 02 - 05 ... Har bare aldrig fundet ud af hvad titlen var ... Ved godt det ikke er meget, men håber der er en som lige tænker... "arh - den upper jeg lige
"
- tak på forhånd !
- tak på forhånd !
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? 
Maybe... det var VIKRELIG bare den der catchy melodi der fangede mig! Det der 02 - 05 er årstallet, bare hvis der var tvivlnco skrev:Har noget i tankerne ... synger han ikke også noget med "I'm in Love" ?!
Men youtube links eller bare nogle skud i tågen er mere end velkommen... !! Jeg vil forfølge alle hints
-
Staerkes ven
- Geografisk sted: 56. breddegrad
- Kontakt:
Nej desværre... den var hurtigere, og det lød som en flok amerikanske fodbold spillere der synger omkvæddet med deres "ohohoooh" samme melodi som de fløjter... .God sang though, desværre er den også for blød den der, det var mere tysker-tramp lign.
-
Staerkes ven
- Geografisk sted: 56. breddegrad
- Kontakt:
Kan det være denne belgiske sag, så vidt jeg huskerweisz skrev:Nej desværre... den var hurtigere, og det lød som en flok amerikanske fodbold spillere der synger omkvæddet med deres "ohohoooh" samme melodi som de fløjter... .God sang though, desværre er den også for blød den der, det var mere tysker-tramp lign.
D-Me - Oh O O O Oh Ooh
http://www.youtube.com/watch?v=t2qNYazPF3Y

Panik ;D i går jo helt i selvsing herinde ! damn ! Det er desværre ikke nogen af dem ... ENDNU !!! Men jeg ska da lige love for at der er kommet nogle kreative forslag
Men må give Niller ret... vi skal over i noget meget mere tyskertramp og decideret fløjtemusik
come on peeps !!
.... why.... so ... serious ??? ;D
Men må give Niller ret... vi skal over i noget meget mere tyskertramp og decideret fløjtemusik
come on peeps !!
.... why.... so ... serious ??? ;D
Hess' udgave er mig bekendt fra 2008. Jeg har ikke kendskab til at temaet skulle være fra en ældre sang og der er ikke krediteret andre for den på discogs info om Hess' album, hvorpå den er, men jeg skal da ikke kunne afvise at der findes en tyskertrampudgave af nummeret.brownale skrev:niller
Prøv at vent at se hvad weisz siger til denDet er den.. Det er ældre end 2008, den er bare edit'et i 2008..