Bedre end Windows Internet Exoplore, kun ét minus, kan ikke køre VNC For Java
Google Chrome
Redaktør: Moderators
nogle der ved om denne browser kører ALLE sider optimalt?
Før FF 3.0, havde firefox ihvertfald problemer med greedy.dk, tekst og billeder blev et stort rod, men det i IE så ud som det skulle.
Havde også nogle problemer på martinguld.dk med FF 3.0. Den kunne ikke fatte at vise mine billeder i sort/hvid, men det gjorde IE fuldstændig uden problemer.
Før FF 3.0, havde firefox ihvertfald problemer med greedy.dk, tekst og billeder blev et stort rod, men det i IE så ud som det skulle.
Havde også nogle problemer på martinguld.dk med FF 3.0. Den kunne ikke fatte at vise mine billeder i sort/hvid, men det gjorde IE fuldstændig uden problemer.
<center>
</center>
</center>
Cookie... Det er selvfølgelig ikke en garanti, men en fingerregl, at såfremt en side ser rigtig ud i FF, så ser den rigtig de ud på størstedelen af de tilgængelige browsere - udover MSIE, som så ikke kan finde ud af at gå hånd i hånd med resten af verdenen 
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Der er nu en side, som ikke vises korrekt i Internet explorer, men ok i andre.dwr skrev:Cookie... Det er selvfølgelig ikke en garanti, men en fingerregl, at såfremt en side ser rigtig ud i FF, så ser den rigtig de ud på størstedelen af de tilgængelige browsere - udover MSIE, som så ikke kan finde ud af at gå hånd i hånd med resten af verdenen
http://www.ihatemicrosoft.com/
Zivago
Det er altid spændende, når en ny browser kigger frem. Jeg har kun lige snuset til den indtil videre og det ser bestemt lovende ud!
Jeg kan dog ikke helt forliges med tanken om, at jeg nu skal tage hensyn til endnu en browser i forbindelse med udvikling af websites*. Jeg tænker dog ikke så meget på, at jeg skal udvikle til Chrome, men mere at jeg ikke må glemme at tage hensyn til eksempelvis Internet Explorer 6.
Jeg begynder måske at udvikle lidt for snæversynet til internetbrowsere, som Chrome, Firefox, Opera, Internet Explorer 7/8 og Safari, der alle i større grad er kompatible med de gældende standarder for, hvordan et website skal være kodet i HTML og CSS. Især nu hvor Chrome vælter ind med understøttelse af CSS3, der gør en masse ting meget nemmere, kan man blive fristet til at tage disse funktioner i brug, selvom det resulterer i websites, der ser besynderlige ud i Internet Explorer 6.
På den anden side, kan endnu en ny browser føre til, at udbredelsen af Internet Explorer 6 og lignende bliver så lav, at den ryger under bagatelgræsen for, hvad man skal have fokus på, når man udvikler websites.
Under alle omstændigheder, bliver det spændende at se hvordan Chrome kommer til at klare sig.
* Dette bliver selvfølgelig kun aktuelt, hvis Chrome opnår en vis udbredelse, hvilket jeg godt kunne forestille mig den ville.
Jeg kan dog ikke helt forliges med tanken om, at jeg nu skal tage hensyn til endnu en browser i forbindelse med udvikling af websites*. Jeg tænker dog ikke så meget på, at jeg skal udvikle til Chrome, men mere at jeg ikke må glemme at tage hensyn til eksempelvis Internet Explorer 6.
Jeg begynder måske at udvikle lidt for snæversynet til internetbrowsere, som Chrome, Firefox, Opera, Internet Explorer 7/8 og Safari, der alle i større grad er kompatible med de gældende standarder for, hvordan et website skal være kodet i HTML og CSS. Især nu hvor Chrome vælter ind med understøttelse af CSS3, der gør en masse ting meget nemmere, kan man blive fristet til at tage disse funktioner i brug, selvom det resulterer i websites, der ser besynderlige ud i Internet Explorer 6.
På den anden side, kan endnu en ny browser føre til, at udbredelsen af Internet Explorer 6 og lignende bliver så lav, at den ryger under bagatelgræsen for, hvad man skal have fokus på, når man udvikler websites.
Under alle omstændigheder, bliver det spændende at se hvordan Chrome kommer til at klare sig.
* Dette bliver selvfølgelig kun aktuelt, hvis Chrome opnår en vis udbredelse, hvilket jeg godt kunne forestille mig den ville.

Det gør Firefox ogsåFeffe skrev:genvejen med adresse + ctrl + enter virker heller ikke optimalt da den skriver adressen som .com istedet for .dk.
Det jeg elsker ved Chrome er dens simpelthed. Der er ikke ret meget mere end en adresselinie. It's fucking nice med den grafiske lethed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Den blev min standart browser med det samme og med meget få undtagelser er jeg fuldt ud tilfreds. Ved ikke om det er mig der er langsom, men jeg fandt lige ud af at hvis man skriver et ord i www feltet, så starter der en alm googlesøgning. Havde ellers undret mig over hvor det søgefelt var
Super at spare plads på den måde 
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har fundet ud af, at få den til at crashe. Gav den et par cmds samtidig, og det er mere, end den kan klare. Jeg har ingen problemer med fjæsbogen, til gengæld har jeg problemer her, stadigvæk. Men stadig favoritbrowseren.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-