Fladskærm LCD til max 5000kr 32"

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Fladskærm LCD til max 5000kr 32"

Indlæg af Feffe »

Hvad vil i anbefale af gode tilbud?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Hey Fef!

Dette er et godt bud - og så er der endda penge tilovers til popcorn og cola :)
SONY 32"

Men hvis du kan nøjes med 26", og vil ofre 300,- mere - så skal du nuppe den med Bravia Engine (meget bedre billede!)
Hertil kommer, at den ud over analog tuner, også har DVB-T (digital/analog antenne tuner), samt DVB-C (digital kabel tuner) - som muliggør at undgå en set-top box på kabelnettet.

SONY BRAVIA

Nu spørger du specifikt til LCD på 32" - jeg kan ikke lade være med også at komme med MIT bud på det nye TV :)
I min verden skal det være plasma. Måske er det bare mig, men billeder er altså roligere, og mere dynamiske at se på , på et plasma panel.
Der er så lidt refresh rate, at det i praksis er = 0 !
Jeg har set meget få LCD skærme, der kommer bare i nærheden af at være ligeså hurtige. Bravia er ét af dem...
Der er en del gode mærker, men blandt plasma er min klare favorit Panasonic

Yes sir! De ER dyrere, men for 6.000,- kr. får du et overfedt tv, der nogenlunde tilsvarende kostede 45.000,- for bare et par år siden.
Gå ned i radio/tv biksen og tjek det selv - man skal SE de apparater i brug, før man tager beslutningen.
Og bed dem lige om at vise noget TV - ikke den der DVD med ´Biler´ fra Pixar...
ALLE fladskærme kan lave hæderligt billede på en tegnefilm - men hvad med Nyhederne klokken 18.00 ? Hvordan ser de ud?

Et par velmente ord herfra ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar