Aktiver Windows

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Aktiver Windows

Indlæg af LunaPark »

Ahh shit...

Opdaterde lige Windows med muBlinder, og alt andet jeg nu kunne opdatere....

Nu har jeg så fået det lille nøglebundt i hjørnet, som giver mig 30 dage til at aktivere Windows.
Da jeg installerede denne Windows, var det netop noget med nogle dll-filer jeg skiftede ud som ikke gjorde aktivering nødvending.

Nogen som har noget der kan redde mig ud at dette ?
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Går ud fra det er XP du snakker om?

I så fald http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=12839

En tråd du selv har oprettet :)

Mener os du får svar på dit spørsmål i den tråd
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Egentlig er det Windows MCE2005, men det gør nok ikke så meget, da det minder meget om XP.

Men det andet du omtaler er mod det der validering... Og der virker både WinXP_Legal.reg og muBlinder fortrineligt.

Men desværre løser det ikke dette problem jeg omtaler i dette topic.

Her vil den have Windows registret inden 30 dage ellers lukker den simpelthen for Windows.
/Lunapark

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Ok, jeg kiggede ikke lige tråden igennem tænkte bare der måske var noget du kunne bruge :).

Nå men det problem har jeg selv stået over for. Der ringede jeg ganske enkelt op til microsoft, og sagde at jeg ikke kunne aktivere det (jeg brugte en der os var brugt på andre computere). Så vidt jeg husker stilte de hverken spørgsmål eller noget, men sendte mig bare videre til en maskine der fortalte mig det nummer jeg skulle trykke.

Det trick virkede 3 ud af 3 gange
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hmmm forkert area vel ?
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Flyttet...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Fandt sgu et genialt lille værktøj, der tager sig af problemet.
Så hvis du nogensinde kommer ud for en Windows, der vil ha sig selv registreret inden 30 dage, så kør denne lille fil.

DOWNLOAD HER
/Lunapark

Besvar