Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Pris 5000-5500
Lækkert design
wifi
webcam
core2duo centrino
15,4 skærm
Helst ikke for tung stor
evt
hdmi
Kunne godt bruge en 2-3 timer på selv at surfe rundt for at finde en, men måske i lige havet et par gode nogen i selv har kigget på.
Så smid lige et link så bliver jeg glad.
Du siger at den ikke skal være for stor, alligevel vil du have en 15,4", det sætter jo sine begrænsninger. Kan anbefale Lenovo Thinkpad (tidl. IBM), dog ved jeg ikke hvor meget du får for 5k der.
Du får intet ordentligt IBM / Lenovo for 5000. Tror ikke en gang du kan få en R model, som er det værste bras på jorden. Jeg gider ikke en gang finde alt det frem, som jeg har lavet her inden for den sidste måned. Kig ned af siderne, find de 3 andre bærbar-tråde og kig på de modeller, som jeg har skrevet op. Så får du bærbar.
Du skal dog være opmærksom på at indbyggede webcams til HP computere ikke altid virker med Windows Vista. Jeg har en HP bærbar computer og det var kun i starten det virkede.
Man skal vist bare installere Windows Vista Service Pack 1 / 2 / 3 / 4
hellere 20 ryk i banditten end 20 banditter på ryggen