Trentemöller vs. Deadmau5 - It's Our Rykketid (Bootleg)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Trentemöller vs. Deadmau5 - It's Our Rykketid (Bootleg)

Indlæg af goafreak »

Her er et meget atypisk bootleg (fra min side af i hvert fald), da jeg mest laver sådan nogle.. mainstream-bootlegs.

En blanding af:
Trentemöller - Rykketid
Young Rebels, Fransesco Diaz - It's Our Future (Deadmau5 Remix)

http://rapidshare.com/files/150489730/T ... kketid.mp3

Vil meget gerne have lidt feedback.
BØH
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Nu er jeg blevet påtvunget at skrive en kommentar til dette båtlek - så det må jeg hellere gøre.
Jeg synes de 2 udvalgte numre passer rigtig godt sammen og hvis ikke man kendte numrene, ville man umiddelbart tro at nummeret skulle lyde sådan.
Mod enden, som jeg allerede har sagt til dig, kunne du godt sample vokalen på en eller anden måde, der hører sig til electrogenren da det ellers bliver for ensformigt - savner i hvert fald lidt variation til sidst.

Ellers synes jeg det er rigtig godt gået, og helt sikkert et båtlek jeg vil høre lidt endnu
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det må jeg nok sige. 43 downloads og ingen kommentarer.
BØH
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg har lyttet det igennem nogle få gange. Må indrømme at for mig lød det "bare" som et elektro nummer. Har vidst ikke hørt Rykketid nok til at kunne skille det ud. Men det hele passede ihvertfald godt sammen :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
DJayTee

Indlæg af DJayTee »

Min mor har lært mig, at hvis man ikke har noget godt og sige - kan man ligeså godt holde sin mund... :)

Jeg var ikke super vild med dit bootleg. Dermed ikke sagt at jeg kan gøre det bedre selv, blot at jeg ville foretrække sangene hver for sig!
<center>
Billede
</center>
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Well jeg vil hellere end gerne have negativ kritik. Jeg har, som sagt, aldrig prøvet at lave et bootleg a la det her, så vil gerne vide hvad I synes.

Det er måske lidt kedeligt.
BØH
Dj ottzen
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Dj ottzen »

Super godt :) fedt mix .
Går du med slips?
Besvar