Mexicaner hat???

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Morten_

Mexicaner hat???

Indlæg af Morten_ »

Mangler en Sombrero (Mexicaner hat) nogen der kender en butik hvor man kan købe sådan en?? Skal nemlig bruge en i morgen.

Der skal være en butik i: Herning, silkeborg, århus eller omegn...

Nogen der kan hjælpe mig?
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Alt efter hvor stort hoved du har (og hvor professionelt det skal være), kan du måske finde noget i BR e.l.
Billede
Haldrup
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af Haldrup »

Nu vi er igang med den slags er der så nogle herinde der har en idé om hvor man kan få fat i en "dip hat" som den de bruger i den nye(ste) sæson af angora by night? Kunne være alt for fedt at få fat i sådan en!!
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
Silian^

Indlæg af Silian^ »

Haldrup skrev:Nu vi er igang med den slags er der så nogle herinde der har en idé om hvor man kan få fat i en "dip hat" som den de bruger i den nye(ste) sæson af angora by night? Kunne være alt for fedt at få fat i sådan en!!
:lol:
Svolle

Indlæg af Svolle »

Haldrup skrev:Nu vi er igang med den slags er der så nogle herinde der har en idé om hvor man kan få fat i en "dip hat" som den de bruger i den nye(ste) sæson af angora by night? Kunne være alt for fedt at få fat i sådan en!!
Jeg købte engang en som gave i "Tiger" men det er ved at være et års tid siden, så jeg aner ikke om de stadig har dem.
You sunk my scrabbleship
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg ser topic og straks falder ordet "Mexikaner-hatte-mand" mig ind.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar