Ja så har jeg sat mig og lavet et lille megamix..
Det er 5 min og 30 sek langt.
Tracklist:
Alexander Brown - Det her er Fuckin' Hemligt'
Extremetone
Hej Matematik - Walkmand (Acapella)
E For Electro [Ministry Of Sound]
Hampenberg - Acid Disco de Janeiro
Analogik - Farligt Monster
G and G feat. Gary Wright - My My My (Comin Apart)
Annagrace - You Make Me Feel
(Har desværre ikke tid til at sætte dem i rækkefølge da jeg er utrolig landt bagud med min musik aflevering efter dette, og den skulle være klar inden i morgen)
Går og øver mig lidt på megamix, måske jeg en dag fik lov at være med i yearmixet (:
Da jeg gik i gang med det synes jeg hurtigt at jeg manglede lidt sampling, har i nogen råd til det? synes hurtig det kan blive lidt mere meget alla - her er sang 1 og så kommer sang 2, vupti det var det skift.. hvordan gør jeg det lidt sjovere? (:
Navnet NEM har ikke noget at gøre med det skulle være nemt, for det synes jeg skam ikke det var (: Men det tror jeg er gået hen og blevet mit "nickname" og står for "Navnet er Magnus"
http://www.speedyshare.com/427253445.html
Megamix
Redaktør: Moderators
Lyder ihvertfald til du godt kan beatmatche nummerne så det er jo en ganske god start
Tror du har ret i at du mangler nogle samples eller måske acapella stykker smidt ind over for ligesom at spike det lidt...
Har dog ikke så meget forstand på det så der må du nok spørge nogle af de garvede.
Edit: Det lyder dog lidt rodet lige det hvor det går fra det der sonofon stykke over i næste nummeret. Nogle lidt høje toner eller noget, kan ikke lige høre ordentlig hvad det er der er galt men mine ører kunne ikke lige lide det
Har dog ikke så meget forstand på det så der må du nok spørge nogle af de garvede.
Edit: Det lyder dog lidt rodet lige det hvor det går fra det der sonofon stykke over i næste nummeret. Nogle lidt høje toner eller noget, kan ikke lige høre ordentlig hvad det er der er galt men mine ører kunne ikke lige lide det
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
0.54 - Lidt for meget støj. Lidt for meget, hvis du spørger mig.
- Du har vist glemt, at nævne at du har taget Rock den båd med (Den er lige efter Walkmand)
4.22 - Det lød ikke godt. Tror godt du selv kan høre det.
4.55 - Det lød heller ikke godt.
Når jeg har nævnt et tidspunkt, så er det ikke fordi det er "lige der", men mere den overgang, der skal arbejdes med.
Generelt lider mixet ikke voldsomt under manglende evne, men mere af manglende erfaring. Prøv at planlægge dit mix lidt og få lidt rød tråd i det. Det er meget rodet og lidt forskelligt, hvor lang spilletid numrene får.
Har ikke lyttet det igennem mere end én gang og har skrevet mens jeg har lyttet, så det kan sagtens være der er flere ting der kan påpeges, men nu har du ihvert fald lidt at starte med.
Og som nogle andre nævner. Det mangler lidt et "pift" i form at lidt samples eller acapella og lidt klipning, for kommerciel house er i forvejen så ens, så man hurtigt sidder og føler man hører ét langt nummer, der er ved at blive kedeligt
- Du har vist glemt, at nævne at du har taget Rock den båd med (Den er lige efter Walkmand)
4.22 - Det lød ikke godt. Tror godt du selv kan høre det.
4.55 - Det lød heller ikke godt.
Når jeg har nævnt et tidspunkt, så er det ikke fordi det er "lige der", men mere den overgang, der skal arbejdes med.
Generelt lider mixet ikke voldsomt under manglende evne, men mere af manglende erfaring. Prøv at planlægge dit mix lidt og få lidt rød tråd i det. Det er meget rodet og lidt forskelligt, hvor lang spilletid numrene får.
Har ikke lyttet det igennem mere end én gang og har skrevet mens jeg har lyttet, så det kan sagtens være der er flere ting der kan påpeges, men nu har du ihvert fald lidt at starte med.
Og som nogle andre nævner. Det mangler lidt et "pift" i form at lidt samples eller acapella og lidt klipning, for kommerciel house er i forvejen så ens, så man hurtigt sidder og føler man hører ét langt nummer, der er ved at blive kedeligt
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.