Sony Vegas Pro 8.0

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Sony Vegas Pro 8.0

Indlæg af Maunus »

Søger en guide til hvordan jeg laver censur i noget film jeg har.

enten en sløring eller en sort boks eller noget (:
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg er ikke sikker på det er den rigtige måde at gøre det på, men hvis du ligger filmen ind 2x og så propper pixelate på (under video FX) og så bruger cookie-cutter (også under videoFX)

Så kan du evt. rykke det lille vindue der bliver censureret ved at klippe i klippet og rykke vinduet.

Lidt primitiv måde, men tror ikke der er en decideret censur-effekt i programmet.

http://rapidshare.com/files/158764474/F ... terfly.avi

Her er en lille video med det - det kan selvfølgelig godt være mere pixeleret, men det kan du bare ændre som du lyster.

Hvis du ikke helt forstår hvad jeg mener, så kan du tilføje mig på MSN, så skal jeg se om jeg kan guide dig ;)
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Jeg kender godt til nogen af de effekter der og sådan lidt. men kan være jeg bliver nød til at tilføje dig . men bliver ikke lige i dag. og måske eller ikke i morgen :D

- tak for hjælpen. har du forresten andre forsalg til at lave censur?
Kostas

Indlæg af Kostas »

Skift over til Adobe After Effects..der har du langt flere muligheder
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Sådan i det hele taget skifte over eller bare til at lave censuren? Fungere det nogenlunde på samme måde som Vegas, da jeg har brugt Vegas i noget tid efterhånden..
Kostas

Indlæg af Kostas »

Maunus skrev:Sådan i det hele taget skifte over eller bare til at lave censuren? Fungere det nogenlunde på samme måde som Vegas, da jeg har brugt Vegas i noget tid efterhånden..
Det er jo op til dig selv ;)
- Jeg kan dog kun anbefale at skifte, da mulighederne er flere med After Effects.
Hvis du kender Vegas, så tror jeg ikke du får svært ved at sætte dig ind i After Effects. Og der findes utallige tutorials rundt på nettet til After Effects, som man kan have rigtig stor glæde af.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Kostas
Tror jeg vil give det en chance. (: Har du nogen links til nogen packs med crack og det hele?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Maunus skrev:Kostas
Tror jeg vil give det en chance. (: Har du nogen links til nogen packs med crack og det hele?
jeg kan næsten ikke finde andet på google. Brug nu google for en gang skyld og så vær lidt selvstændig
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Besvar