Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg mangler et program, der kan tage et billede og printe det helt ud til kanterne (kan min printer godt) og printe billedet så det fylder f.eks. 6 A4 ark.
Altså at den skal printe helt ud til kanterne har jo kun noget med printeropsætningen at gøre. At få det spyttet ud på 6 x A4 handler jo bare om at skalere det op. Så skal den sgu nok selv printe det ud på de seks stykker.
det er der. kan ik huske hva det hedder. men det laver hele billede til små prikker. kæmpe stort også ka man udskrive det og sæt dem sammen ser meget blæret ud... husker ik hva det hedder men det har været omtalt i en tråd før her inde.. og jeg ved at 9 har leget med det
Hvis det er hvor du har et billede som skal fylde 6 A4 ark, så det danner det billede som du har printet ud, kan det gøres i Printer opsætningen i f.eks. Photoshop. Har lige leget med det da jeg var på kursus her onsdag torsdag...