Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Mit fritidsprojekt p.t. er at lave mit soveværelse 'lækkert' og vil i den sammenhæng gerne investere i noget nyt lyd til mit workspace. Jeg har kigget på:
Og så hænge dem op rundt i værelset - fladskærmen hænger ret centralt foran sengen, så det kunne da være lidt lir med god rundtoms lyd i soveværelset, eller hva?
Hvad tror I jeg vil få mest glæde af? Og endnu bedre, er der andre mærker I synes jeg skal kigge nærmere på? De eneste to mærker jeg kan komme i tanke om når det er computer-lyd og lign. er Logitech og Creative - og der foretrækker jeg nu Logitech.
Chefen har Z-5500 på kontoret. Det er heldigvis ikke så dyrt, som det er på Logitechs egen hjemmeside. Det kan fåes for lige under 1900 kr. Det spiller desuden virkelig fantastisk. Især, når man tænker på, at det er simple højtalere til en computer.
Det sgu fristende Odder! Så nemlig godt priserne via pricerunner Men kan du så fortælle mig, om der bruges alm. højtalerkabler, altså "rød-sort" tilslutning bag højtalerne? for de medfølgende ledninger er sikkert ikke lange nok i så fald.
Hvad tror I jeg vil få mest glæde af? Og endnu bedre, er der andre mærker I synes jeg skal kigge nærmere på? De eneste to mærker jeg kan komme i tanke om når det er computer-lyd og lign. er Logitech og Creative - og der foretrækker jeg nu Logitech.
Håber I vil give jeres mening/ andre idéer
Skal du have virkelige god "computer lyd", så skal du hverken købe Logitech eller Creative.
Ja det er nu meget cool det der Zivago. men jeg tror nu det er de færreste, almindelige mennesker, der vil bruge næsten 12.000 på at få stereolyd i soveværelset til computeren. Men hvis du har så mange penge du vil spytte efter et par computer højtalere, så er det jo fair nok. Jeg kunne bare godt finde andre ting at bruge 12.000 kr på end lige stereo lyd til soveværelset.
Jeg ville holde mig til Logitech, hvis jeg var dig. Det Zivago foreslår er uden tvivl bedre, men de koster jo altså så også 6 gange mere. Og så er det stadig ikke 5.1.
odder skrev:Ja det er nu meget cool det der Zivago. men jeg tror nu det er de færreste, almindelige mennesker, der vil bruge næsten 12.000 på at få stereolyd i soveværelset til computeren. Men hvis du har så mange penge du vil spytte efter et par computer højtalere, så er det jo fair nok. Jeg kunne bare godt finde andre ting at bruge 12.000 kr på end lige stereo lyd til soveværelset.
Jeg ville holde mig til Logitech, hvis jeg var dig. Det Zivago foreslår er uden tvivl bedre, men de koster jo altså så også 6 gange mere. Og så er det stadig ikke 5.1.
Rolig nu odder.
1: Han spurgte om der var noget der var bedre end Creative / Logitech.
2: Han spurgte efter andre ideer.
3: Han har ikke nævnt nogen max pris.
4: De kan sagtens sættes til et "surround lydkort" på hans maskine, så han får surround. Det afhænger selvfølgelig af hvilken connection type, som han ønsker at bruge - men det gælder alle typer af højttalere.
5: Jeg skrev også at hvis det var for dyrt, så skulle han holde sig til Logitech.
Undskyld jeg stak næsen frem og svarede på hans spørsgmål
Jeg skal nok krybe tilbage under mit sten.
Haha, tak for det lækre alternativ Zivago! Det ser satme lækkert ud - meeeen 12 at de stærke for lyd i særklasse i soveværelset rækker min økonomi ikke til desværre.. Men du har ret, ingen minimumspris nævnte jeg