Hej
Jeg er i den uheldige situation at jeg hænger på TDC som min udbyder af internet og tv. Så kan kun se tv på 1 af mine tv'er. Det bliver sgu lidt kedeligt uden tv i soveværelset nogen gange.
Jeg plejede at se South Park på deres officielle side men af en eller anden årsag har de lukket for Skandinavien. Nogen der har erfaring med at skjule deres identitet på nettet? For siden kontrollerer at jeg kommer fra Danmark.. det ikke nok bare at ændre dk til f.eks de i adresselinien.
Jeg har kigget lidt på det her: http://www.hide-the-ip.com/?ref=1
Men vil helst ikke rodde med det før jeg har hørt andre folks erfaringer.
Skjule at jeg kommer fra Danmark
Redaktør: Moderators
For at surfe anonymt på nettet, skal du bruge en proxy server. Ihvert fald hvis du bare skal snyde sådan en side. Du går bare ind i indstillinger i din browser og sættet den igennem in proxy-server. Jeg kender ikke lige en server, men der er for det meste nogen at finde, når man har prøvet noget igennem af de gratis, hvis man ikke vil betale.
Og hvorfor kan du ikke have 2 tv? Det lyder på ingen måde logisk.
Og hvorfor kan du ikke have 2 tv? Det lyder på ingen måde logisk.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Okay tak for svaret.. jeg prøver at kigge lidt på det med proxy server 
Nej i min verden er det heller ikke logisk at de leverer sådan noget discountværk til mig. Men mit tv kører over internettet via en digital boks. Og jeg kan kun koble 1 tv til.. Eller jeg kan teoretisk godt koble 1 mere på. Men så kan jeg kun se det samme som i stuen. Og hvis jeg vil skifte kanal skal jeg ind i stuen og skifte.
Jeg tror aldrig jeg bliver den store fan af TDC.. internettet er også hamrende ustabilt.
Nej i min verden er det heller ikke logisk at de leverer sådan noget discountværk til mig. Men mit tv kører over internettet via en digital boks. Og jeg kan kun koble 1 tv til.. Eller jeg kan teoretisk godt koble 1 mere på. Men så kan jeg kun se det samme som i stuen. Og hvis jeg vil skifte kanal skal jeg ind i stuen og skifte.
Jeg tror aldrig jeg bliver den store fan af TDC.. internettet er også hamrende ustabilt.
Re: Skjule at jeg kommer fra Danmark
Hvad med OpenDNS? Det er gratis at oprette sig, måske det så ser ud som du kommer fra USA?m!! skrev:For siden kontrollerer at jeg kommer fra Danmark
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!