Hjælp til stationær PC som går i stå

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Hjælp til stationær PC som går i stå

Indlæg af amh »

Har en nabo hvis stationære computer ikke rigtig virker mere.. Det startede med den gik i sort. Han prøvede og slukke den, og tænde den. Da han når til login og skal taste kode, går den i stå. Nogle gange kan man logge ind og så går der 5 min. så går den i stå. Han har prøvet og formaterer, og når man re-installerer styresystemet, går den også i stå under installationen, prøver man 10 gange når den til 100 % og så er systemet installeret, så den når længere for hver gang man genstarter den... Nu går den bare i stå efter 5-10 min. og der skal genstartes.... Hvad i alverden kan dette skyldes?? en hardware fejl? vi har haft alt ude, og sætte det i igen, men det hjalp ikke.

Det er sådan en hjemmebygget maskine. Den har virket upåklageligt i 1 år.

Det er Windows Vista Ultimate som er installeret på maskinen.
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af DJ Mick »

kan være et hardware problem, prøv at udskifte delene, evt med dine egen, vis de passer eller vis din nabo har nogenlunde "ældre" dele liggende, kan evt være en cd-fejl, prøv at lave en ny kopi af windows cd'en
m!!

Indlæg af m!! »

Uden at have forstand på det OVERHOVEDET :D Prøv evt. at test om det er fejl i ram
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Hmm hans PC er så ny at jeg, eller han heller ikke har reservedele til sådan en maskine.... Han har så også lige smidt 17.000.- efter den... og hvis den så er brændt af nu er det surt... Nu er vi nået til det stykke at der intet billede kommer på nu....
Besvar