Problemer med bluetooth.. XP finder Dongle.. men prog. ikke?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bounty
Geografisk sted: Denmark

Problemer med bluetooth.. XP finder Dongle.. men prog. ikke?

Indlæg af Bounty »

nå.. jeg har fået ny pc og har efterhånden fået alt fra den gamle flyttet over...

Jeg er så kommet til min msi bluetooth usb stik som giver mig nogel problemer.. Jeg sætter den i og XP finder den godt nok og installere den.. så installere jeg programmet som følger med stikken.. men den bliver ved med at sige at den ikke kan finde nogen bluetooth bandit.. og jeg har prøvet i alle usb stik men lige meget hjælper det...

den virkede helt fint og uden problemer på den gamle dunk.. men jeg kan sq ikke få det til at virke nu!!?? det er som om der er en blokade et sted??!!??
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Er din BT dongle USB 2.0 ??

Hvis den ikke er, og ´dunken´ ikke er bagud kompatibel, så har du et problem.
Men problemet er ikke større end - køb en ny dongle.
De koster ikke Kongens mønt.

Jeg har selv denne Billede i min laptop; Lille, ingen kanter der tager fat i PC tasken,
den er meget billig (75,- kr.), og så virker den fantastisk.

De skriver 20 meter række vidde, og dét er der - mindst!
Jeg bruger den til at connecte både min mobil og min PDA, og det virker helt problemløst, selvom dimserne ligger i den anden ende af huset ;)

http://www.dvdmarknaden.com/DK/Catalog/ ... /3529.html
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Bounty
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Bounty »

ahh ja.. jeg er ikke klar over om den er 2.0 den dongle... hmm ja det kunne sq være at jeg bare skulle købe en ny.. og som du siger de koster jo ikke alverden..

Og jeg syns da den er cool den du har der.. lille og ret effektiv ;D
Besvar