Req: Nik & Jay - De Største (Album)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Zunez
Geografisk sted: Det ægte midtjylland

Req: Nik & Jay - De Største (Album)

Indlæg af Zunez »

Søger Nik & Jay - De Største (Album).
På forhånd tak ;)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

BUMP.. :)
jeg ved tilfældigvis at der er en Nik_And_Jay-De_Stoerste-2CD-WEB-2008-TDC et sted derude.. så hvis nogen har den, vil det være fedt :)..
og helst på alle andre sider, end uploaded.to..
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Nik_Og_Jay-De_Stoerste-2CD-DK-2008-iFA_INT er også ude :)

Hvilken en af dem vil du helst have?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Zunez

Indlæg af Zunez »

Den som er i bedst kvalitet , og gerne splittet :D - tak!
Jeg er ik' arrogant | Jeg er bare bedre end alle andre ;D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Den er nu splittet. Men tracklisten er fuldstændigt fucket på CD2, der er den ikke tagget korrekt. Der er byttet om på rækkefølgen er nummerene. Gu' vide om Chreddy's TDC-release har samme fejl?

Hvorfor er der altid problemer med Nik & Jay's releases? 'I Love Ya' var også et problem
nco\\ CHART ATTACK 1999
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Nco, den må du gerne smide op ;)
Zunez

Indlæg af Zunez »

Nco , det er sgu lige meget for mig ;D - bare alle sangene er der . Så der jo intet problem .
...du må gerne smide den om ? (:
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Kode: Vælg alt

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨©©©©©©©©©©©©©©©©¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ÛÛÛÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ÛÛÛ
ÛÛÛ³ _ __  __  _                                                            ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û Û- Û_Û                                                           ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Nik & Jay                                           ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... De Største                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 19-11-2008                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... 320kbps / 44,1kHz / Joint-Stereo                    ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 23                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... cd1: 60:20 cd2: 31:49                               ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 211,3 MB                                            ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ  ÛÛÛ
ÛÛÛž___  _  _  __ _     _  _ ___                                             ÛÛÛ
ÛÛÛ  Û  Û  Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û                                               ÛÛÛ
ÛÛÛ  ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³      .Nik And Jay-De Stoerste-WEB-2008-CD1                         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³      .                                                             ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.nik & jay°-°endnu en                                         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    02.nik & jay°-°kommer igen                                      ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    03.nik & jay°-°du gør mig høj                                   ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    04.nik & jay°-°et sidste kys                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    05.nik & jay°-°i love ya                                        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    06.nik & jay°-°når et lys slukkes                               ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    07.nik & jay°-°boing!                                           ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    08.nik & jay°-°kan du høre hende synge                          ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    09.nik & jay°-°lækker                                           ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    10.nik & jay°-°en dag tilbage                                   ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    11.nik & jay°-°pop-pop!                                         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    12.nik & jay°-°tag mig tilbage                                  ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    13.nik & jay°-°elsker hende mere                                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    14.nik & jay°-°hot!                                             ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    15.nik & jay°-°nik & jay                                        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³      .                                                             ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³      .Nik And Jay-De Stoerste-WEB-2008-CD2                         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.nik & jay°-°i love ya (spank the old man remix)              ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    02.nik & jay°-°i love ya (nexus remix)                          ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    03.nik & jay°-°boing! (remix feat. joey moe)                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    04.nik & jay°-°strip (remix)                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    05.nik & jay ft loc°-°lækker pt2                                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    06.nik & jay°-°nik & jay (remix)                                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    07.rune rk & morten breum ft nik & jay°-°højere vildere (skru op for den bitch) ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    08.alex ft nik & jay°-°hvad nu hvis                             ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     [     ]        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     ------         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                      92:09 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   92:09 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   211,3 MB         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³....................................................................³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ  !                                                                       ÛÛÛ
ÛÛÛž ÀÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ! __   _ ___ __  _                                                       ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û_Û Û  Û-_ß-Ü                                                     ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                 TDC iS CURRENTLY SEARCHiNG                         ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³      - Suppliers of unreleased materials                           ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ .................................................................. ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ !                      The Danish Crew                               ! ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
Jeg har denne, hvis det er ?;)
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

jeg har heller ikk noget problem i, hvis der er fejl i den's tags.. så retter jeg det bare selv til alligevel :)..
så bare en af de to releases, og jeg er glad nok :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Et kig på TDC Play viser at det er hos dem tracklisten er fucked. Hvor er det dog typisk TDC.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Zunez

Indlæg af Zunez »

lig den op zoonestar :D - ville være lækkert !!
eller bare en af jer der har den , lig den op :D:D:D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

chreddy1 skrev:hvis der er fejl i den's tags.. så retter jeg det bare selv til alligevel
Men så er det jo ikke en release mere Chreddy?

Men jeg kan se at din release er korrekt tagged Zoonestar, så smid du den endelig op.
nco\\ CHART ATTACK 1999
sweebz

Indlæg af sweebz »

OP MED DET FOR HELVED!!!!! :D:D:D
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

okay, jeg skal nok smide den op så ;)
men ja, personene har konveteret fra 192-320 kbps, og aner ikke why.
Men i får den ;)
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

sweebz skrev:OP MED DET FOR HELVED!!!!! :D:D:D
det tar den tid det tar..
zoonestar skrev:okay, jeg skal nok smide den op så ;)
men ja, personene har konveteret fra 192-320 kbps, og aner ikke why.
Men i får den ;)
latterligt, da kvali'en ikk blir bedre af det :P..
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

TDC release group har rettet tdc plays fucked up release :lol:
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

nco skrev:Nik_Og_Jay-De_Stoerste-2CD-DK-2008-iFA_INT
http://uploaded.to/?id=otikpp
nco\\ CHART ATTACK 1999
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

Nco: ligger Endnu En (Remix) der på?;)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

zoonestar skrev:Nco: ligger Endnu En (Remix) der på?;)
Nej, den mangler også ..

Kode: Vælg alt

█ ▓▓ █   CD1                                                   █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   101.Endnu En                               03:43      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   102.Kommer igen                            03:42      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   103.Du Goer Mig Hpej                       04:05      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   104.Et Sidste Kys                          03:48      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   105.I Love Ya                              03:29      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   106.Naar Et Lys Slukkes                    05:17      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   107.Boing!                                 03:19      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   108.Kan Du Hoere Hende Synge               06:06      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   109.Laekker                                03:24      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   110.En Dag Tilbage                         04:28      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   111.Pop-Pop!                               03:16      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   112.Tag Mig Tilbage                        04:26      █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   113.Elsker Hende Mere                      04:00      █ ▓▓ █  ▄▀▀▀▒▓▄
       █ ▓▓ █   114.Hot!                                   03:14      █ ▓▓ █ ▒▄▒▀▀▒▒▄▀▄
       █ ▓▓ █   115.Nik & Jay                              03:43      █ ▓▓ █ █▒░█▀▄▓▒░▀
       █ ▓▓ █                                                         █ ▓▓ ██▄░▒▒▓▀▓▓█▀
       █ ▓▓ █   CD2                                                   ▄   █▄██▀█
       █ ▓▓ █   201.I Lova Ya (Remix)                      04:45 █▓█▄██▀▓▓ █
       █ ▓▓ █   202.Strip Remix                            04:04  ██▀ █ ▓▓ █
       █ ▓▓ █   203.Laekkert Part 2 feat. L.O.C. (Remix)   03:34  ▀██▄█ ▓▓ █  
       █ ▓▓ █   204.Nik & Jay (Remix)                      03:13     ▀█ ▓▓ █▄   ▄
       █ ▓▓ █   205.Hoejere Vildere                        03:39      █ ▓▓ █▀█▄█▓█
       █ ▓▓ █   206.Alex feat. Nik & Jay Hvad Nu Hvis      04:23      █ ▓▓ █▄██▀▀
       █ ▓▓ █   207.I Lova Ya Part 2                       03:45     █ ▓▓▄██▀
       █ ▓▓ █   208.Boing! (Remix feat. Joey Moe)          04:24      █ ▄███

Download: http://uploaded.to/?id=otikpp
nco\\ CHART ATTACK 1999
zoonestar
[Ltd edition]

Indlæg af zoonestar »

desværre det samme i Tdc's.
Der må snart komme noget ordentligt :D
Besvar