Glædelig jul mix mvh Mech

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mech

Glædelig jul mix mvh Mech

Indlæg af Mech »

Jeg kede mig sku lige lidt.. :)

http://www.speedyshare.com/243361412.html
Stay tuned.. Play hard.. Be real..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Er det meget svært med lidt information?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Mech

Indlæg af Mech »

Næh.. Som sagt så kede jeg mig lidt lørdag aften.. Og det endte så i et Elektro udgave ag jinglebells.. ikke noget særligt.. ikke noget der brugt en masse tid på... :) vil gerne ha en kommenrtar med på vejen.. :)
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

det DWR mener er at du nok godt kunne have skrevet at du havde lavet et elektro mix af jinglebells, i stedet for "Jeg kedede mig" det er svært at udlede hvad du mener :) det står i øvrigt også i reglerne for forummet.. :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hmm

Altså for det første så klipper dit kick enten helt åndsvagt eller også så er det i sin tid optaget elendigt ind.

Din saw agtige bass er så dyb at du endelig ikke skal lave pan effekt på den i starten - vil lyde super dårligt på et PA anlæg - plus mange PA anlæg på klubber stadig kører balanceret mono (dont ask me why) og der vil det så ikke have nogen effekt - jo altså ud over den ene højtaler er helt død.

Og så er den der trancegate agtige synth lidt for ukontrolleret - har du brugt vanguard ? for så kan du indstille den til at være lidt mere præcis dog ikke 100%.

Og så mangler der bund i din baseline - min EQ lavede nada udslag i de dybe frekvens områder.
Mech

Indlæg af Mech »

Jeg vil prøve at arbejde lidt med det.. Det skal siges jeg ikke så god til fruityloops endnu.. ;)
Besvar