Hej er lige lidt nysgerrig mht. hvor stort et hit Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit) er i Danmark.
Jeg bor på 5. mdr. i Irland og kan sige, at nummeret de sidste par uger har været et kæmpe hit herover, speciel på discotekerne men også i radioen hvor den bliver spillet en del.
Ved godt Irland / UK har en lidt anden musik smag end den generalle dansker, så derfor er jeg enlig bare nysgerrig for at høre om dette geniale nummer hitter i Danmark?
DjMail skrev:Skræmmende elendigt nummer og endnu en årsag til at jeg aldrig tænder min radio på ANR.....
jeg er os træt af tracket eller blevet det faktisk allerede tilbage i oktober, til Prime showcase, hvor hver 2. dj spillede det track.... SÅ ER DET HELLER IKKE BEDRE !
Syntes nummeret virkede rimlig cool til at starte med.. nok mest fordi jeg er kæmpe fan af den gamle version fra 90 og den gamle hardcore version Promo - Up yours som bruger samme tema( http://www.youtube.com/watch?v=nXly6zB0tpg ). Klass version døde for mig efter 2 -3 dage da den er det samme som samtlige af hans andre elendige remixes...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Må sige jeg synes det rykker for vildt ! Kanon sang / mix .
De spiller den og jævn tit¨når jeg er i byen, "Gaden" nordjylland".
Folk går amok til det, gør bare det blivere endnu bedre ..
Dj ottzen skrev:Må sige jeg synes det rykker for vildt :) ! Kanon sang / mix .
De spiller den og jævn tit¨når jeg er i byen, "Gaden" nordjylland".
Folk går amok til det, gør bare det blivere endnu bedre :D ..
Skulle ikke undre mig om Basshunter stadig roterer derinde :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.