Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Nogen der har squeezebox classic der kan forklare hvordan den virker?
Skal man bruge et bestemt program til at afspille lyd med eller starter man bare squeezeserveren og så streamer den alt lyd?
så man kan afspille fra itunes, winamp, youtube osv?
Squeezebox produkterner, fungere ganske simpelt ved at du kobler dem til dit anlæg, analogt(RCA-RCA) eller digitalt(coax/optisk), så installerer du Squeeze center på din computer, viser hvor din musik ligger på din comp. og "sync'er" med din Squeezebox og vupti kan du browse din musiksamling i stuen, mens pc'en står i soveværelset
jeg bruger selv Squeezebox Duet, har en reciever i køkkenet og stuen
Jeg browse musikken med remoten og vælge musik fra displayet på boxen, fint.
Kan jeg også sidde i sofaen med min laptop og streame musik fra browser, itunes og winamp?
Det tror jeg jeg kommer til at bruge en del også.
Forresten klo, tak for dine brugbare svar, logitech er ikke så flinke til at skrive om alt det den ikke kan.
Eller bare smide et par screenshot op der viser den medfølgende software.
Det kunne kunne være cool hvis de store firmaer havde noget ordentlig info om produkterne i stedet for bare et par billeder i 400x400.
prøv at google Squeezecenter, det kan du downloade selvom du ikke ejer deres produkter.. du kan ikke streame andet end musik fra din computer.. du kan dog sagtens styre hvad du spiller via din computer (Squeezecenter-programmet)