Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
jeg ved ikke om i har hørt denne nyhed men den er ved at være godt udbredt....
gamestation i england sætter et spil ned til under halv pris i forhold til danske priser.... f.eks et ps3 eller xbox360 spil som koster 500kr i butikkerne vil du kunne få til 190kr incl. fragt til danmark bedre jul kan det ikke være....
der kommer som sagt et nyt spil hver dag frem til den 24dec og skifter ca omkring kl 13 dansk tid... så det er bare med at slå til med det samme.
dagens spil er "Legendary" de andre dage har været som vist på listen
1. dec - Mercenaries 2
2. dec - Farcry 2
3. dec - Battlefield Bad Company
4. dec - Fallout 3
5. dec - Legendary
der har været et par gode titler på ind til vidre med jeg håber stadig på at et par af dem jeg vil have dukker op... men mon ikke... der er jo 19 titler endnu og ind til vidre ser det ud til at være titler fra i år..
men med den pris er det jo bedre end play.com og de andre og her er ingen minus'er ved at måske skulle betale extra...
link til dagen tilbud... "det er det samme link alle dage"
Jeg tænkte på, om der er nogen af jer der har bestilt spil derfra og prøvet dem? Jeg overvejer nemlig at bestille et par stykker, og vil gerne vide, hvor lang leveringstid osv der er
odder skrev:Jeg tænkte på, om der er nogen af jer der har bestilt spil derfra og prøvet dem? Jeg overvejer nemlig at bestille et par stykker, og vil gerne vide, hvor lang leveringstid osv der er
der har ikke været nogen spil endnu jeg ville have så har ikke selv bestilt med kender et par stykker der har bestilt der fra... de har dog ikke modtaget endnu men det blev afsendt for 2-3dage siden...
skal nok lige vende tilbage når jeg ved hvor langt tid der gik
men flere at dem har bestilt fra dem før og de sagde at normalt tager det en uge... men kan sikkert tage en dag eller to her i julen
Well der står jo også, at det kan tage op til en uge. Så jeg er ikke urolig overhovedet. Jeg havde bare håbet på at finde dem i min postkasse, da jeg kom hjem fra julefrokost. Så havde jeg siddet og stenet xbox hele dagen.
Så kom både Fallout 3 og Star Wars: The Force Unleashed. Jeg havde regnet forkert, da jeg havde lavet bestillingen sent om aftenen, så de skulle først være her i dag. Og det var de Det kan godt anbefales at bestille derfra.
nu da dette er helt oppe og toppe med billige spil så har jeg fået anbefalet en anden engelsk side hvor jeg selv har bestilt.....
priserne er de samme "20£" også nogen gange mindre som i disse dage... jeg har også oplevet at de sender samme dag som man bestiller hvor med gamestation kan der godt gå et par dage...