Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
amh nej det gør du ikke, men hvis du holder dig til lovgivningen så er det faktum at du har en alka boks jo ligegyldigt. Den træder jo først i kraft i det øjeblik du bryder loven og overskrider hastigheden med mere end 5 km.
hader at være syg.. jeg har haft min første sygedag hele det her semester, og jeg havde ellers som mål at det her skulle være sygefrit semester.. den er virkelig gal med feber og det hele
Jeg ligger også hjemme under dynen, med ondt i halsen, snot i hele kraniet og hvad der ellers hører til...
..og det er sgu sur røv.. nu var jeg lige nået op på 2½ år uden en sygedag..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TheJackal skrev:Jeg vil satme hellere være syg end sjællænder..
I find that VERY offensive!
Btw. Jeg mindes at der er en CA'er fra jylland der søger job på sjælland - jeg siger ikke andet, end at hans nick stammer fra et bæverlignende dyr!!!!!
Mit livs dårligste julegave kom ind af brevsprækken i går. Fartbøde plus klip i kørekortet. Ja ja ja, det er min egen skyld, men hele situation omkring det er bare så dumt. Det er fandme irreterende
3dotz skrev:Hvad var det Mail skrev om en tung højrefod.
...
Det har intet med det at gøre. Foto vognen havde bare valgt at holde 7 meter indenfor byskiltet, imens der er en rundkørsel 150 meter længere hende. Så slipper jeg normalt bare gassen når jeg når byskiltet, det passer med at jeg kan stoppe ved rundkørslen, men det er foto vognen jo ligeglad med