Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Fik lige 10 dage til at betale en ekstra regning fra SKAT på 3.500 oven i at jeg lige har betalt 32.500 tilbage i SU.

Tror mit minus er stort lige nu?

Men hvad værre er, så er jeg OVERBEVIST om at de har regnet forkert :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

FrZ skrev:Men hvad værre er, så er jeg OVERBEVIST om at de har regnet forkert :/
Det kan faktisk godt betale sig, så lige at regne efter. Tilbage i tidernes morgen fik min mor også en regning fra SKAT hvor hun skyldte dem gud ved hvor mange penge. Så hun og hendes revisor gennemgik hele skidtet, og det endte faktisk med, at SKAT skyldte min mor penge :P
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Vi skylder alle sammen din mor penge - men hun skylder til gengæld også en kvajebajer eller to :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

DjMail skrev:Vi skylder alle sammen din mor penge
BUUUUUURN
BØH
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Se DET er god humor :p

Det er dog ikke humor at jeg sidder med the og kleenex i en herlig symbiose af nys, hoste og snot... :roll:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

DjMail skrev:Vi skylder alle sammen din mor penge - men hun skylder til gengæld også en kvajebajer eller to :)
Og din mor giver stadig kvajebajere for dig :P
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jep det er rigtigt odder - hver gang jeg kvajer mig, så gir min mor kvajebajerne for mig :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg vil gerne brokke mig over den idiot, der har opfundet flyttekasser. Ligemeget hvor mange gange jeg prøver, tager det mig altid mindst 3 forsøg, før lortet er foldet rigtigt ud. :s
Billede
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Tænkte det sgu mere som at hun stadig betaler af på den bommert hun lavede ved at sætte dig i verden :P
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Bor på 7. men kan høre den fest, der bliver holdt på 4. Hvem fanden holder i grunden fest på en søndag aften!?
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Sidste år oplevede jeg hos en af mine venner en underbo, der holdte nytårsaften d. 8 december... Folk er generelt sære. Og han stod selv for musikken, hvortil han havde en microfon til at tale i. Det var freaking skræmmende.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kazo skrev:Bor på 7. men kan høre den fest, der bliver holdt på 4. Hvem fanden holder i grunden fest på en søndag aften!?
I mine unge dage var det ikke noget problem :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Haha. De kører den ondeste reggae-fest. I hvert fald hvis man skal dømme efter det beat deres subwoofer slynger ud i hele beton-ghettoen.
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Dumpede en eksamen idag, så må håbe at jeg kan nuppe et 4 tal i skriftlig så jeg består på gennemsnittet.
Milan fik en røvfuld af Juventus igår. Og har brugt i dyre domme på et malaria middel som hedder Lariam, som min læge anbefalede mig men som jeg efterfølgende har læst mig frem til er et ret så ustabilt medicin, og som bliver frarådet af rigtigt mange pga. evt. psykiske lidelser osv osv osv.

God dag
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Så gå ned på apoteket og få det byttet. Sværere kan det vist ikke være.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

odder skrev:Så gå ned på apoteket og få det byttet. Sværere kan det vist ikke være.
Det tvivler jeg lidt på man "bare" kan, fik dem på recept af min læge. Ham skal jeg ned og snakke med imorgen, da det undrer mig at han kan anbefale de piller når en søgning på google viser flere hits som udtaler sig meget kritisk om det produkt. Der er endda lavet en forening for folk der er blevet syge af de piller.

Men ja, håber at jeg kan bytte dem og få fat i nogle andre istedet
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

odder skrev:Så gå ned på apoteket og få det byttet. Sværere kan det vist ikke være.
Måske købet af medicin skulle ses som en "bonus" oven på de ellers ret så negativt ladet aspekter af Sig-Munds dag. Jeg tvivler på manden ikke havde overvejet dit forslag.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kazo skrev:Bor på 7. men kan høre den fest, der bliver holdt på 4. Hvem fanden holder i grunden fest på en søndag aften!?
Hvis den sætning kom fra mig, ville den slutte med et punktum efter "bor på 7."
Billede
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Det irriterer mig, at jeg ikke kan få min søster til at indse, at hun skal få fingeren ud af røven nu, og blive voksen. Om et halvt år er der ingen til at hjælpe hende, og hun mener det er vigtigere at bruge 1000 penge på en eller anden julegave, end på den dyrlæge regning hun lige har fået på sin hund.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg har fået influenza. Pudsigt nok er det 1 år. siden præcist at jeg har haft det.
Besvar