Musikken i 2008

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Musikken i 2008

Indlæg af Fairground »

Hvilke kunstnere har gjort størst indtryk på jer i 2008 og hvem tror i kommer til at præge 2009? Alle genrer er tilladt Pop, rock, dance, house, hardstyle, og dansktop etc.

For mig selv må det være:

Sander van Doorn som igen i år har haft et super solidt tag i både produktioner og remixes.

Crookers de to italienske producere som med en meget rå og upoleret lyd har produceret nogle geniale tracks og remixes.

Deadmau5 har igen i år domineret den progressive house og har trukket lyden over imod det mere trancede. Den her fyr bliver kun mere og mere dygtig.

Laidback Luke sublime produktioner og en djævel som dj. Oplevede ham igen i år til Mysteryland hvor han fik omkring 25-30.000 mennesker til at hoppe rundt som retarderede på mainstage.

2009 tror jeg bliver et stort år for danske Noir. Manden har haft nogle rigtig tight remixes i år og tror på han kan fortsætte stilen i 2009.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Danske plader som virkeligt har rykket, har været;

Asle_Bjoern-My_Places
Aura-Columbine
Mike_Sheridan-I_Syv_Sind

Super produktioner - ellers ja.. Deadmou5 har virkeligt været produktiv på den gode måde i år. Helt vildt hvad manden ikke spytter ud af sindsyge super værker.

At se ham live med muse-masken gør det kun bedre :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Som i andre også skriver så har Deadmau5 og Laidback Luke været godt med i år.

Armin Van Buuren, syntes jeg også har gjort det meget godt.

I 2009, tror jeg vi kommer til at høre en masse fede produktioner fra Steve Angello, Ingrosso, Axwell osv.
Man kunne måske også godt forestille sig at David Guetta smed noget nyt på banen.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Uh der har været meget godt i år f.eks. MGMT, Lykke Li, Soulwax, Flying Lotus, Mr. Oizo, Fagget fairys, Mathias Mesteno, Johnny D, Surkin, Bart B More osv.

Tilgengæld brækker jeg mig over electrohouse som Klaas, Spencer & Park & Dave Darrell.

Desværre lader det til det først er nu lyden for alvor er slået igennem hos mainstream danmark.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

gentlemanfinn skrev:Tilgengæld brækker jeg mig over electrohouse som Klaas, Spencer & Park & Dave Darrell.
Kunne ikke være mere enig...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

kan i ikke uplode lidt af dem i snakker om??
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Feffe skrev:kan i ikke uplode lidt af dem i snakker om??
Du kan også bruge søgefunktionen...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

FrZ skrev:
Feffe skrev:kan i ikke uplode lidt af dem i snakker om??
Du kan også bruge søgefunktionen...
ak ja... den kloge narrer den mindre kloge ;)
Billede
Besvar