Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Directory has no index file.
Browsing this site or directory without an index file is prohibited.
If you are the site's webmaster, you can remedy this problem by creating a default HTML page with one of the following names:
* index.html
* index.htm
* default.htm
* Default.htm
* home.html
* Home.chtml
NOTE: Filenames are case sensitive, i.e., Home.html is not the same as home.html
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Hmm jeg har dog lidt problemer. Jeg kan sagtens hente den, eller det er faktisk det der er problemet. Når jeg vil pakke filen ud siger min winrar "Uventet afslutning af arkiv", det der også er kendt som "unexpected end of archive". Jeg har også prøvet uden om winrar og hentet filen af to omgange, men lige meget hjælper det. Jeg kan dog se der både er en 140 mb stor fil, tre coverfiler, og en url-fil i rar-filen.
Nogen der har været heldige at hente filen? For så er det jo bare her det kikser lidt. Jeg sidder ikke på verdens hurtigste forbindelse her, men begge gange hentes filen færdig så vidt jeg lige kan se.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
jeg hentede den for cirka 40 minutter siden.. og det virkede helt fint.. ingen fejl der.. mener at jeg har den nyeste version af WinRAR (uden at være helt sikker)..