Problemer med GTA 4
Redaktør: Moderators
Problemer med GTA 4
Jeg sad og spillede GTA 4 igår aftes på min PS3, da jeg så ville spille igen idag ville den pludselig ikke opstarte spillet. Jeg prøvede at tage spillet ud og se på eventuelle fedtpletter, og opdagede så at der er kommet en flænge fra huldet i midten lige ud til der hvor "spillet starter".
Burde det kunne lade sig gøre mens spillet sidder i playstationen?
Og hvis det ender med at jeg bliver nød til at købe et nyt, vil jeg så kunne fortsætte derfra hvor jeg er nået med mine gemte spil, eller vil det ikke kunne lade sig gøre?
På forhånd tak
Burde det kunne lade sig gøre mens spillet sidder i playstationen?
Og hvis det ender med at jeg bliver nød til at købe et nyt, vil jeg så kunne fortsætte derfra hvor jeg er nået med mine gemte spil, eller vil det ikke kunne lade sig gøre?
På forhånd tak
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Har hørt om spil der er gået i stykker mens de sad i drevet til Xbox 360, så tror også det er muligt det kan ske ved PS3.
Dine gemte spil vil jeg tro ligger på harddisken, så det har intet med skiven at gøre.
Ved også at nogle spilproducenter "erstatter" spil der er blevet ødelagt mens de var i drevet, for en mindre sum så du ikk skal til at købe det fra helt nyt igen, men ved ikk om Rockstar gør det.
Dine gemte spil vil jeg tro ligger på harddisken, så det har intet med skiven at gøre.
Ved også at nogle spilproducenter "erstatter" spil der er blevet ødelagt mens de var i drevet, for en mindre sum så du ikk skal til at købe det fra helt nyt igen, men ved ikk om Rockstar gør det.

Du har om ikke andet med købeloven i hånden krav på et nyt - spillet er under 6mdr, hvilket vil sige, at det er dækket af garantien og ikke reklamations retten - så såfremt du kan fremskaffe en bon, så kan du få det byttet lige over - da alle fejl der opstår inden 6mdr i lovens tolkens som havende været til stede ved købet - med mindre, at det skyldes direkte fejlhåndtering.
Jeg kan desuden oplyse at jeg 2 gange tidligere har fået byttet spil med lign. fejl - det var dog til xbox360, som var kendt for at gøre dette - dog, mærkeligt nok, ikke ved alle spil.
Min erfaring med spil, med de her 'flænger' der går fra hullet i midten, og ud til selve data området er, at de ikke udvider sig (gjorde mine i hvert fald ikke) men at det heller ikke betød, at spillet ikke kunne spilles. Du kan dog opleve, at der kommer flere til.
Vil desuden høre dig, om du har opdateret din ps3 til nyeste firmware - 2.41, hvis jeg ikke tager meget fejl? Og hvis du ikke har, så har du formentlig heller ikke opdateret selve spillet.
Der er nemlig lavet nogen fixes til lign problemer med lige netop det spil.
Går dog stærkt ud fra, at du har det - så se endelig bort fra det sidste, hvis du har din ps3 tilsluttet nettet hele tiden
Jeg kan desuden oplyse at jeg 2 gange tidligere har fået byttet spil med lign. fejl - det var dog til xbox360, som var kendt for at gøre dette - dog, mærkeligt nok, ikke ved alle spil.
Min erfaring med spil, med de her 'flænger' der går fra hullet i midten, og ud til selve data området er, at de ikke udvider sig (gjorde mine i hvert fald ikke) men at det heller ikke betød, at spillet ikke kunne spilles. Du kan dog opleve, at der kommer flere til.
Vil desuden høre dig, om du har opdateret din ps3 til nyeste firmware - 2.41, hvis jeg ikke tager meget fejl? Og hvis du ikke har, så har du formentlig heller ikke opdateret selve spillet.
Der er nemlig lavet nogen fixes til lign problemer med lige netop det spil.
Går dog stærkt ud fra, at du har det - så se endelig bort fra det sidste, hvis du har din ps3 tilsluttet nettet hele tiden
Tak for rådene.
Har ikke opdateret den da jeg ikke har fået sat den til nettet endnu. Det vil jeg selvfølgelig prøve.
Da jeg fik spillet i gave har jeg desværre ikke bonen, og er næsten sikker på den oså er smidt ud. Så den løsning kan jeg nok ikke benytte mig af, medmindre jeg har en god overtalelses evne på den EB games ansatte.
Men prøver lige at opdatere den først
Har ikke opdateret den da jeg ikke har fået sat den til nettet endnu. Det vil jeg selvfølgelig prøve.
Da jeg fik spillet i gave har jeg desværre ikke bonen, og er næsten sikker på den oså er smidt ud. Så den løsning kan jeg nok ikke benytte mig af, medmindre jeg har en god overtalelses evne på den EB games ansatte.
Men prøver lige at opdatere den først
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Altså...
Hvis du har en butik, du handler mange spil i, så kan man vel snakke med dem. Og ellers...Så hør vennerne, om de har en bon liggende - ved godt det ikke er helt efter bogen, men spillet kan på ingen måder være over 6mdr gammelt, og der burde derfor ikke være problemer.
Men opdatering har hjulpet nogen - havde ikke selv problemer, dog. Der er også kommet en større opdatering til selve spillet. Den er ret stor...400mb el lign, hvis ikk mere, nu jeg tænker over det. Så hvis du har den tilsluttet nettet, og prøver at starte spillet - så vil den komme frem med denne update også. Tager dog god tid at hente (gjorde den i hvert fald, da den kom frem) så forvent ikke (ligemeget hvilken forbindelse du har) at det er overstået på 10min
Hvis du har en butik, du handler mange spil i, så kan man vel snakke med dem. Og ellers...Så hør vennerne, om de har en bon liggende - ved godt det ikke er helt efter bogen, men spillet kan på ingen måder være over 6mdr gammelt, og der burde derfor ikke være problemer.
Men opdatering har hjulpet nogen - havde ikke selv problemer, dog. Der er også kommet en større opdatering til selve spillet. Den er ret stor...400mb el lign, hvis ikk mere, nu jeg tænker over det. Så hvis du har den tilsluttet nettet, og prøver at starte spillet - så vil den komme frem med denne update også. Tager dog god tid at hente (gjorde den i hvert fald, da den kom frem) så forvent ikke (ligemeget hvilken forbindelse du har) at det er overstået på 10min
Jeg har prøvet at opdatere min playstation, det hjalp ikke. Tvivler på at den kommer med denne opdatering når internettet er sat til og spillet sat i. Da den slet ikke finder spillet når jeg smider det i, den starter det slet ikke op.
Jeg må ned i EB Games og høre hvad de siger, også må jeg snakke for min syge bedstemor og håbe de vil hjælpe mig. Virker meget underligt der pludselig kommer en flænge i.
Jeg må ned i EB Games og høre hvad de siger, også må jeg snakke for min syge bedstemor og håbe de vil hjælpe mig. Virker meget underligt der pludselig kommer en flænge i.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Der vil jeg gerne lige rette dig. Ifølge købeloven har du ingen garanti. Garanti er en ekstra service, som en forhandler vælger at stille til køber. Den garanti de som regel lover er for det meste ulovligt skrevet, da det eneste de lister op, er dine rettigheder, i købeloven. Du har 2 års reklamationsret. Ingen garanti. Skriver forhandleren at de giver garanti, så skal den være anderledes og bedre end det købeloven foreskriver.Cracka83 skrev:Du har om ikke andet med købeloven i hånden krav på et nyt - spillet er under 6mdr, hvilket vil sige, at det er dækket af garantien og ikke reklamations retten
Og hvis du skulle begynde at sige mig imod, så synes jeg lige du skal tjekke mit link her, fra forbrugerstyrelsen, inden du gør
Og bare fordi den er et halvt år gammelt har du faktisk ikke krav på en ombytning. Mange forretninger vælger den løsning, men du har som forbruger ikke krav på det.
Jeg kan kun give ét råd: Snak med dem, vær venlig og hav et smil på læben og en anelse humor i stemmen, når du gør det. Så løser problemerne sig altid. Det gør det i hvert fald for mig.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Tak!odder skrev:Der vil jeg gerne lige rette dig. Ifølge købeloven har du ingen garanti. Garanti er en ekstra service, som en forhandler vælger at stille til køber. Den garanti de som regel lover er for det meste ulovligt skrevet, da det eneste de lister op, er dine rettigheder, i købeloven. Du har 2 års reklamationsret. Ingen garanti. Skriver forhandleren at de giver garanti, så skal den være anderledes og bedre end det købeloven foreskriver.Cracka83 skrev:Du har om ikke andet med købeloven i hånden krav på et nyt - spillet er under 6mdr, hvilket vil sige, at det er dækket af garantien og ikke reklamations retten
Og hvis du skulle begynde at sige mig imod, så synes jeg lige du skal tjekke mit link her, fra forbrugerstyrelsen, inden du gørhttp://www.forbrug.dk/faq/98/
Og bare fordi den er et halvt år gammelt har du faktisk ikke krav på en ombytning. Mange forretninger vælger den løsning, men du har som forbruger ikke krav på det.
Jeg kan kun give ét råd: Snak med dem, vær venlig og hav et smil på læben og en anelse humor i stemmen, når du gør det. Så løser problemerne sig altid. Det gør det i hvert fald for mig.
Det er K.E. Mathiasen A/S som står for distributionen her hjemme af GTA IV. Jeg ved hvis vi får sådan et spil ind i den butik jeg er i, ringer vi til leverandøren, og høre om det er noget de vil have retur, hvis ikke, står vi med et ubrugeligt spil, og en omkostning.. Jeg har afvist en kunde, der kom med et FIFA '08 til X360 fordi der var mærker i skiven efter maskinen, det er ikke der du handler spil's skyld, så er det Xboxen som den er gal med. Jeg ringede til EA, og de fortalte hvis det var maskinen, ville de ikke have spillet retur.
Ok
Kan godt se at mit ordvalg ikke er rigtigt, omend jeg stadigvæk mener det med de 6mdr:
0-6 måneder: fejl der viser sig i denne periode formodes at have
været tilstede på købstidspunktet, medmindre sælgeren
sandsynliggør at det ikke er tilfældet.
Sakset direkte fra forbrug.dk ( http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/3/ )
Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke bare var heldig med ombytningen - det var et fifa 07 spil, og var langt fra den eneste der havde problemer med lige præcis det spil. Nogen spil er af en eller anden latterligt årsag bare lavet på et dårligt medie (dårlig batch) Og det er ikke kun sket én gang. Begge mine ombytninger har sågar været EA spil (det andet var et NFS) - så måske i får den besked, og butikken har ædt den alligevel - skal jeg lade være ukendt. Men fakta er, at jeg begge gange fik ombyttet spillet.
Du kan heller ikke som sælger påvise, at min maskine har ødelagt spillet, og at det ikke har været et dårligt medie - de forekommer - og ikke nødvendigvis på hele fabrikationen. Så jeg vil stadigvæk holde på, at man som sælger kommer til at æde den inden 6mdr efter købet, i hvert fald med denne fejl - no matter what. Spillet er jo ikke som sådan ridset - det er området omkring hullet hvor mediet er låst under afspilning som på en eller anden måde slår revner og begynder at "sprække" - og det skyldes ikke personlig fejlhåndtering.
Kan godt se at mit ordvalg ikke er rigtigt, omend jeg stadigvæk mener det med de 6mdr:
0-6 måneder: fejl der viser sig i denne periode formodes at have
været tilstede på købstidspunktet, medmindre sælgeren
sandsynliggør at det ikke er tilfældet.
Sakset direkte fra forbrug.dk ( http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/3/ )
Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke bare var heldig med ombytningen - det var et fifa 07 spil, og var langt fra den eneste der havde problemer med lige præcis det spil. Nogen spil er af en eller anden latterligt årsag bare lavet på et dårligt medie (dårlig batch) Og det er ikke kun sket én gang. Begge mine ombytninger har sågar været EA spil (det andet var et NFS) - så måske i får den besked, og butikken har ædt den alligevel - skal jeg lade være ukendt. Men fakta er, at jeg begge gange fik ombyttet spillet.
Du kan heller ikke som sælger påvise, at min maskine har ødelagt spillet, og at det ikke har været et dårligt medie - de forekommer - og ikke nødvendigvis på hele fabrikationen. Så jeg vil stadigvæk holde på, at man som sælger kommer til at æde den inden 6mdr efter købet, i hvert fald med denne fejl - no matter what. Spillet er jo ikke som sådan ridset - det er området omkring hullet hvor mediet er låst under afspilning som på en eller anden måde slår revner og begynder at "sprække" - og det skyldes ikke personlig fejlhåndtering.
Ok - men for lige at afslutte min sag, så der ikke er nogen misforståelser - så var min xbox max 4mdr gammel - og er ikke den store nørd, så den kørte langt fra 24/7 - den var ny da jeg købte den, og det var ikke en udgave fra rls fyldt med fejl. Kan desuden sige at NFS 'døde' allerede efter en måned - fifa var noget længere tid om det. Måske maskinen kan være slidt - men så er det jo noget skod gear de har smidt i boxen fra start af. Mediet skal kunne holde til at blive brugt - og havde mange spil, som kørte meget længere tid i box'en.
Holder stadigvæk på dårlige medier - om producenten vil vedkende sig ansvar - eller ej - så er det ikke i orden, at det ikke holder til brug. Og hvis maskinen ikke konsekvent gør det med alle medier, vil det jo ikke være den der er fejlen.
Men ok, lad os ligge boxen på hylden. Den blev solgt for et år siden pga. støjniveau - og har til alt held ikke oplevet at ps3'eren har ødelagt nogen af mine medier - hverken film eller spil.
Og vil så lige give odder ret - et smil på læben plejer at hjælpe på problemerne - ligemeget hvad man nu end har problemer med.
Holder stadigvæk på dårlige medier - om producenten vil vedkende sig ansvar - eller ej - så er det ikke i orden, at det ikke holder til brug. Og hvis maskinen ikke konsekvent gør det med alle medier, vil det jo ikke være den der er fejlen.
Men ok, lad os ligge boxen på hylden. Den blev solgt for et år siden pga. støjniveau - og har til alt held ikke oplevet at ps3'eren har ødelagt nogen af mine medier - hverken film eller spil.
Og vil så lige give odder ret - et smil på læben plejer at hjælpe på problemerne - ligemeget hvad man nu end har problemer med.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Well, hvis det er en kendt fejl at boxen ødelægger skiverne, så kan du få byttet boxen, for der må ikke sælges noget, som man ved kommer med sådanne fejl, medmindre man så også bytter det, når det går i stykker. Og hvis spillet revner i midten, så vil jeg også sige at det lyder som en svag skive, som simpelthen bliver flået fra hinanden.
Og uanset hvad så kan det bedre betale sig for en forretning at ombytte det spil og miste de 200 kr, for hvis man får en god service, så fortæller man det til sine venner, som så også går derhen, når de skal bruge noget. Og så er de 200 kr hurtigt tjent hjem. Hvorimod det har den stik modsatte effekt, hvis man ikke er lidt samarbejdsvillig.
Et godt eksempel er, at jeg har et par solbriller, hvor skruerne rystede sig løs i stellet. Det jeg gjorde var at jeg gik ned og spurgte en optiker forretning (Thiele) om, hvad der var i vejen og han så jo selvfølgelig skruerne og at der manglede en. Han brugte 20 minutter på at sidde og file en ny skrue til, da han kun havde nogen der var for lange, og jeg gav ikke en krone for det. Dét er service, og det fortæller jeg jo selvfølgelig mine venner om, så i sidste ende kan det godt betale sig. Man kender jo altid nogen som har briller eller lignende
Og uanset hvad så kan det bedre betale sig for en forretning at ombytte det spil og miste de 200 kr, for hvis man får en god service, så fortæller man det til sine venner, som så også går derhen, når de skal bruge noget. Og så er de 200 kr hurtigt tjent hjem. Hvorimod det har den stik modsatte effekt, hvis man ikke er lidt samarbejdsvillig.
Et godt eksempel er, at jeg har et par solbriller, hvor skruerne rystede sig løs i stellet. Det jeg gjorde var at jeg gik ned og spurgte en optiker forretning (Thiele) om, hvad der var i vejen og han så jo selvfølgelig skruerne og at der manglede en. Han brugte 20 minutter på at sidde og file en ny skrue til, da han kun havde nogen der var for lange, og jeg gav ikke en krone for det. Dét er service, og det fortæller jeg jo selvfølgelig mine venner om, så i sidste ende kan det godt betale sig. Man kender jo altid nogen som har briller eller lignende
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg Googlede det og fandt frem til det her:nastyinc skrev:Jeg spørger lige herinde i stedet for at lave en ny tråd. Jeg har spillet til computer, men når jeg starter istallationen siger den bare "Your system is incompatible with %P"
Hvad betyder det!?![]()
Har tjekket systemkrav og det burde kunne køre!
"Hi guys!
I also had such problem a few minutes ago, but i found the solution..)))
I just wanted to help u loosers, that is why i regestred here - so:
1) You don't need XP... just use Vista!
2) Go to the options of the setup.exe on your GTA disc.
3) Choose rhe compatibility options there.
4) You need to tick the field with Windows XP (SP2) and accept changes.
5) Say thank you to Great Britain, where i live now.
6) Say thank you to Russia, the country where i came from.
7) Enjot the new GTA, with russian guy as a main hero
God bless mr. Putin!!!
...by the way, the installation is fuckingggg long)))"
Saksede det herfra http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?t=111429
Og de andre på dét forum skriver, at det 'trick' ordner problemet.

Mange tak! så er det installeret efter en kæmpe kamp, og det virker stort set nu, mangler bare at få registreret. Hvad er det for noget? Siden hvornår får man serials med til GTA spil? det er nemlig sådan at jeg har en pirat version - Hvordan kan jeg komme udenom at skulle gøre det? Har søgt lidt på google, og det eneste jeg fandt var en slags offlineactivation, men de skriver selv den ik virker, og det gjorde det heller ik da jeg prøvede..
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !
Der findes en crack til at omgå registreringen.
Prøv at led efter Razor1191-cracken - det er vidst den mest effektive.
For at kunne gemme normalt skal du også have en Games For Windows Live!-bruger.
Ved ikke om cracken virker til den nyeste version af GTA4 (Der kom jo en patch for ikke så lang tid siden).
Prøv at led efter Razor1191-cracken - det er vidst den mest effektive.
For at kunne gemme normalt skal du også have en Games For Windows Live!-bruger.
Ved ikke om cracken virker til den nyeste version af GTA4 (Der kom jo en patch for ikke så lang tid siden).
BØH
Det er den crack jeg snakker om, de giver en en .dll fil som skal ligges ind i en mappe, en unlock code og en serial key, men hver eneste gang man går ind i programmet får man jo en ny, en anden unlock code, og så passer den serial man fik med ikke!
Kan godt være jeg har hentet en for ny version eller noget, men det giver bare ik meget mening, for hentede den der Razor1191 version af spillet.
Kærlighed ? Ja hva' tror du selv kælling !