Jeg vil ha en phone nu, hvad er smartest ???

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Jeg vil ha en phone nu, hvad er smartest ???

Indlæg af allstar »

Hej Alle sammen,
Jeg har sku snart fødselsdag og største ønske er sku en iphone, men har godtnok næsten lige (for 3måneder siden) oprettet et abonnoment hos 3 med et nummer jeg gerne vil beholde,

Hvad er smartest, og jeg vil ikke betale 5-6000 uden abonnoment...
mest af alt er jeg ude efter de tilbud/leverandører der får lov ti lat sælge iphones her fra d 22/1 hvor telia's eneret HELDIGVIS FORSVINDER :)
Billede
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hvad er spørgsmålet?
BetteMand
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af BetteMand »

Jeg vil sige, vent, og få dit gamle nummer med over til Telia, som ssælger mobilen, synes det er et genialt abbonoment de giver (;.
BetteMand Out..:D
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Telmore giver nu også noget som er værd at tænke over synes jeg.

Mener det er 200,- for noget 3G noget.. du kan læse på siden hvor meget man får og sådan noget. og så synes jeg det er et billigt og komfortabelt selskab i forvejen..
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Så en cool nok Porsche mobil i lufthavnen for nylig, men den rundede desværre 8000 - mener jeg det var

http://www.mobileporschedesign.com/
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

aroxdk skrev:Så en cool nok Porsche mobil i lufthavnen for nylig, men den rundede desværre 8000 - mener jeg det var

http://www.mobileporschedesign.com/
Og hvordan hjælper det allstar?
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

CCK^ skrev: Og hvordan hjælper det allstar?
Den del hvor han sagde smartest....
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Man kan vel først flytte nummeret når du har været 6 mdr hos 3, så enten skal du købe en mobil hos dem eller også skal du købe en uden abb. I øvrigt ved jeg, at med mindre man har snakket for en del penge hos 3, kan man ikke købe en mobil igen hos dem og benytte sig af deres gode tilbud, så det skal du jo nok lige høre, hvis det er.
Besvar