PS3 på lager?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

thesheep

Indlæg af thesheep »

de har den i elgiganten i odense
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Deejay_Wonder
Ja kan jeg godt forstå, men man kan jo rende ind i nogen heldige som har en ps3 de vil af med.

Har ikke rigtig lyst til en ny ps2 da jeg ikke skal bruge alt det som følger med, jeg skal bare have guitar hero og har selv memory card og stik..

hvad koster en ps3 og hvor vigtig er størrelsen på harddisken? kan man evt. udvide harddisken selv med en egen harddisk fra sin pc eller en ekstern?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Du kan selv udvide din harddisk op til 500 GB. i FAT32 format i en PS3. Der sidder en lille lem i siden du kan åbne og så skifte harddisken. Det er en 2.5" harddisk som skal i. Du kan også selv sætte en ekstern harddisk i...
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Hvorfor er der en grænse ved 500GB?

Så jeg kunne bare købe den mindste og så lige plykke min ekstern i USB hvis jeg vil spille et spil fra ekstern?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Maunus

Tja, spørg Sony. Jeg har snakket med vores konsulent som har testet med en 500 GB. Harddisk - om den kan ta' større er uvist. Den mindste er en 80 GB PS3 til 3499.-

Du kan så vidt jeg ved ikke spille uorginale/piratkopieret spil på en PS3 - endnu....
Besvar