Linden - Shiver

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
dwr
Moderator

Linden - Shiver

Indlæg af dwr »

Så er der et nyt mix ude fra mig.

Det er baseret på klassikere med stort k.
Genren er trance (hovedsageligt vocal).

Trackliste:

Kode: Vælg alt

Project Medusa vs Exor - Moonshine (Exor Mix Part II)
Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Dj Tiësto Remix)
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
James Holden & Julie Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
Conjure One - Tears From The Moon (Hybrid Mix)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Olive - You're Not Alone (Rollo & Sister Bliss 12" Mix)
Lustral - Everytime (Nalin & Kane Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
The Roc Project feat. Tina Arena - Never (Filterheadz Luv Tina Mix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Kosheen - Hide U (ES Dubs Remix)
Sonique - Sky (Sonique Remix)
Frontcover: Klik billedet for højere opløsning (Den høje opløsning følger med releaset)
Billede

Backcover: Klik billedet for højere opløsning (Den høje opløsning følger med releaset)
Billede

Links:
http://rapidshare.com/files/181601996/L ... 1.rar.html
http://rapidshare.com/files/181604875/L ... 2.rar.html
Senest rettet af dwr 10 jan 2009, 13:10, rettet i alt 1 gang.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

It is goooooooood :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
weisz

Indlæg af weisz »

har hverken downloadet eller hørt andet fra dig, trance er ikke min bold gade, men er imponeret over dit cover =0) !
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Glæder jeg mig til....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu har jeg hørt det tre gange (to gange efter mastering), og det slår mig hvorfor der er nogle personer, der næsten uanset hvad de laver, stadig synes det er godt (nu er dette en ganske god trackliste, og Kosheen er jo nærmest Guds gave til mennesket). Men det er simpelthen fordi lortet er gennemarbejdet. Intet halvfærdigt, halvgjort eller på anden måde dovne aspekter i produktionen. Og det er lige nøjagtigt sådan jeg har det med de musikstykker fra den kære dwr/Linden.

Hvad enten det er Lækker Rose eller som her en ordentlig omgang trance, så er genren nærmest underordnet fordi det lyder lækkert. Og trods rnb ikke lige er min boldgade, så var det stykke sgu noget af det bedste i de tidligere yearmixes - ikke sagt resten var dårligt og andre ikke laver arbejdet ordentligt.

Men de gennemførte produktioner var der måske nogen, der kunne lære noget af. Det samme gælder iøvrigt Fairgrounds musiske kunststykker. Det er gennemført og med den kære røde tråd - også selvom musikken måske ikke altid rammer mig 100%.

- Det kræver selvfølgelig øvelse men de gange jeg bevæger mig ind i mixes-area, kunne jeg sommetider stille mig selv det spørgsmål om, det ikke kunne være en anelse bedre, hvis der måske var brugt fem minutter ekstra på et par elementer i mixet/bootlegget (staves det med to "g'er"?)

-anyway, jeg har fundet nyt musik til min iPod og til min nye CD til bilen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

uh I like :) glæder mig til at lytte til det.
Billede
webzi

Indlæg af webzi »

Det er så godt lavet DWR <3
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Virkelig, virkelig godt. Ikke alene indeholder det nogle af de allerbedste trance klassikere, der rammer lige plet i hjertet på mig, men selve den tekniske del af det er jo nærmest fejlfri. Jeg kan ikke finde noget som helst at sætte min finger på i hvert fald.

Er sikker på, at det her er et mix, der vil brage ud af mine højttalere i lang tid endnu, for det er et af dem, der aldrig mister sin magi :)
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg har heldigvis også fået det her lyttet, og hørte det både da jeg gik til og fra min bytur i går aftes. Og så har jeg faktisk også siddet og hørt det her til aften, imens jeg har læst lidt (en bog jeg faktisk meget snart kommer med et review af).

Men tilbage til mixet :)
QrazyLeg skrev:Og trods rnb ikke lige er min boldgade, så var det stykke sgu noget af det bedste i de tidligere yearmixes - ikke sagt resten var dårligt og andre ikke laver arbejdet ordentligt.
Jeg kunne ikke være mere enig. DWR er en af de få mennesker, som kan mixe RnB, så jeg gider høre det. Det bliver ladet med en helt speciel energi, og man kan mærke, at der er gjort noget ekstraordinært ud af det. Jeg mener faktisk at du engang fortalte mig, da vi holdt CA POT i KBH, at du er tonedøv. Hvis det virkelig er tilfældet, så vil jeg sige, at det kræver noget særligt at kunne komme med den slags mixes. Jeg ved ikke hvad det er, men du har det, og du gør det godt. Nå det var så den ros. Vi prøver at vende tlibage til mixet igen igen :P

Tracklisten er røv lækker. Der er en rød tråd, og ALT passer sammen, og jeg tog mig selv i flere gange at danse afsted igennem byen, og næsten udbryde "WUHU den er så god!". Jeg kan høre et enkelt sted, hvor den er en my (μ) ude af sync, men det er underordnet i denne sammenhæng, for alt andet spiller bare. Det jeg godt kan lide ved trance er, at det ikke er så proppet med effekter, og at du heller ikke prøver på det. Det er den ægte varer, og det er skønt at gå og lytte til. Nu har jeg desværre ikke så langt på arbejde (11 km hver vej), og jeg har bilen et par uger endnu, men det er skønt at sidde og slappe af til. Eller hoppe rundt til for den sags skyld. Det er all-arond classics, når det er bedst.

Good job mate. Jeg glæder mig allerede nu til næste gang du kaster et mix efter os.

Btw frækt cover. Kan du ikke lave frontcover i 1024x768, så det passer til min lille laptop? Gerne med al teksten på :)
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Super lækkert mix. Har siddet og nyt det her til aften. Det skal på ipoden og løbes til i forårs perioden :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
kunno

yiir

Indlæg af kunno »

Kender intet til Mixing .. men ved at dette her mix rykker pænt meget i min verden :) super god musik og jeg syntes det hænger super fedt sammen..

Klap dig selv på Skulderen :)
Besvar