Hjælp til mobiltelefon spil

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Hjælp til mobiltelefon spil

Indlæg af Infected »

Hej Folkens..

Jeg har lige hentet en kæmpe pakke med forskellige spil til mobilteletoner..

Men de er desværre ikk delt sådan op så man kan se hvilke mobiltelefoner de virker på..

Så tænkte på, om man måske på en eller anden måde kunne tjekke det på, uden at skulle til at installere dem på ens mobil..?
Der er nemlig 1300spil, og det ville tag pænt lang tid at teste alle dem hvis jeg skal installere dem en efter en..
Billede
BilledeBillede
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Man kan finde forskellige mobil emulatorer - så kan du teste på din PC, istedet for at smide dem på mobilen først.
Men du er nok nødt til at teste, eller finde en ´pakke´ med et ordentligt register i :P
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Kan sagtens finde en emulator til mobilspil.. Men tænkte mere på om man kan finde en emulator som kan teste at de virker på min mobil.. :D Men der er nok ikk andre veje frem, end at teste en efter en.. hehe
Billede
BilledeBillede
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Jo jo, men jeg har da før set emu´s der er produkt specifikke 8)

Så det burde findes.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Besvar