Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Dårlig lavet. (Godt være det er sjov)
En ting ja han stjæler åbenbart folks credit, det i sig selv gør jo bare drengen til et nul, inde for dj verden.
men gider heller ikke svinde en der ikke svare igen, ville være feder hvis man ku få en version fra ham selv ang. alt det her (Tænker på episoderne med "dwr"
jesper_ch skrev:Dårlig lavet. (Godt være det er sjov)
En ting ja han stjæler åbenbart folks credit, det i sig selv gør jo bare drengen til et nul, inde for dj verden.
men gider heller ikke svinde en der ikke svare igen, ville være feder hvis man ku få en version fra ham selv ang. alt det her (Tænker på episoderne med "dwr"
Jeg er enig med dig på det her område. Det ville være dejligt, hvis han gad.
Derudover synes jeg også det er dårligt lavet og unødigt groft.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Som et ordsprog siger "Dårlig reklame er også en reklame"
Det er jo bare spild af kræfter at bruge tid på at svinde en som ikke tør svare igen "Kan se han har en bruger herind ret ny en fra 2009"
Så han må da se det her.
Det eneste man kan gøre er at hvis man høre et bootleg/Mix somen har lavet herind eller et andet sted og han tager Credit for det, så gør folk opmærksom på det herinde, så han ikke får credit for det.
Hvis man søger på "Mickey Greve Hedemann" på Facebook kommer han frem, hvor han også har www.djuna.dk som hjemmeside, og James Kayn som fanside... Hmm...
nu spørger jeg måske lidt dumt, men Stefan var du ikke med i iasfhm sammen med una?
det er faktisk rigtig meget dumt spurgt, det som ligger i det er at UNA igen har valgt at stjæle noget, denne gang mit koncept, som han absolut intet har noget med at gøre .. så at han vælger at bruge iasfhm i hans ting er lidt ala det han har gjort her .. tage andres ting og gøre det til sit eget
hahah det er da nu meget sjovt.. jeg sys bar han sq stoppe.. og det måtte godt gå lidt stærkt.. for sån noget stjæle pjat der kan man ikk bruge til en skid... li til at lukke op og skide i:D
men sjov film:D
Jeg har nu aldrig været særlig glad for det bootleg, men at UNA går ind og tager creds for en andens arbejde, det er virkelig svinsk og dårlig stil!!!
Nu har jeg mødt ham et par gange, og lyttet til specific en enkelt gang, men hele den her sag gør da at jeg stadig vil være trofast MM lytter og på ingen måde vil have noget at gøre med ham.
Jeg vil bare lige konfrontere jer alle med at Skoges jingle er på ingen måde dis til UNA - det er en jingle Skoge indspillede TIL UNA til henholdsvis hans shows med mere.
Ravnested skrev:Jeg vil bare lige konfrontere jer alle med at Skoges jingle er på ingen måde dis til UNA - det er en jingle Skoge indspillede TIL UNA til henholdsvis hans shows med mere.
Så guys, kom igen
Undskyld Ravnested men det ændre jo stadig ikke på det factum at UNA har tyvstjålet, og taget creds for det.
Det siger jeg heller ikke.
Det mere ideen med den YouTube video der overdriver lidt det hele.
Synes lidt det bliver overrated, men igen, tyve skal ha' sin straf!
Men folk får virkelig ikke noget ud af at lave en SÅ elendig YouTube film.
Og så endda med noget folk ikke har heeeelt styr på.
Ravnested skrev:Det siger jeg heller ikke.
Det mere ideen med den YouTube video der overdriver lidt det hele.
Synes lidt det bliver overrated, men igen, tyve skal ha' sin straf!
Men folk får virkelig ikke noget ud af at lave en SÅ elendig YouTube film.
Og så endda med noget folk ikke har heeeelt styr på.
Håber ikke i finder det støtende :<
Hvad har folk ikke styr på?
grunden til det er elendig sammensat både video og lyd er jo netop for at afspejle hvem UNA i virkeligheden er ...